دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

دکوراسیون اداری دفتر خبرنامه Gazeta.ru

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱ ب.ظ

طراحی دکوراسیون اداری دفتر خبرنامه Gazeta.ru در مسکو-کشور روسیه توسط شرکت معماری Nefa در سال 2016 به زیبایی هر چه تمام تر انجام داده است.از آیتم های مهم که در زیبایی دکوراسیون این دفتر تاثیر بسزایی داشته است می توان به بهره بردن از فضای باز برای جایگیری پرسنل به دلیل نیاز به تعامل گسترده و همیشگی ما بین کارکنان،طراحی بر اساس سبک مدرن با انتخاب رنگهای سفید و مشکی بعنوان رنگ غالب محیط ،به کارگیری پارتیشن شیشه ای فریم لس با پروفیل و یراق آلات مشکی که این محصول بسیار نو و مد می باشد، اشاره کرد.


Pyramid_T-607(1)

Pyramid_T-607(3)

Pyramid_T-607(5)


منبع: دکوراسیون اداری پیرامید طرح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی