دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

طراحی دکوراسیون اداری دفتر کار Union des Artistes

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹ ق.ظ

دفتر کار Union des Artistes که در شهر مونترال کانادا قرار دارد. این شرکت یک اتحادیه تخصصی مربوط به هنرمندان فرانسوی زبان می باشد که در سال 2015، دکوراسیون اداری فضای داخلی دفتر کار خود را با نظرات مثبتی مثل قرار گرفتن کافه تریا د رکنار میز پذیرش به جهت افزایش روابط و تعاملات بین هنرمندان و کارکنان توسط گروه معماری  Inside با خلاقیت و جذابیت بالایی طراحی و اجرا گردید.

Pyramid_T-652(1)

Pyramid_T-652(2)

Pyramid_T-652(7)

برای طراحی و اجرای خارق العاده دکوراسیون دفتر کار خود با مجموعه دکوراسیون اداری پیرامید طرح همراه شوید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی