دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

دکوراسیون اداری و چیدمان مدرن شرکت نور Jabil

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۰ ب.ظ

شرکت Jabil در زمینه خدمات طراحی نوری در شهر Haifa-کشور اسرائیل فعالیت دارد در سال 2018 به جهت پیشرفت و توسعه فضای کاری خود بر اساس سبک مدرن ، اقدام به انتخاب شرکت معماری Setter نمود.
طراحان شرکت Setter با خلاقیت و هوش بالای خود موفق به خلق این دکوراسیون اداری بی نظیر گشته اند.
از علل موفقیت طراحی اداری این محیط آیتم هایی همچون استفاده ترکیبی و به جا از کفپوش های متنوع با رنگ بندی و متریال های گوناگون، بهره بردن از پارتیشن شیشه ای فریم لس با پروفیل و یراق آلات به رنگ مشکی جهت جداسازی قسمت های مختلف و همینطور به کارگیری مبلمان مدرن با رنگ های شاد و زیبا در بخش هایی از این دفتر اداری اشاره نمود.


Pyramid_T-716(1).docx

Pyramid_T-716(3).docx

Pyramid_T-716(5).docx

Pyramid_T-716(7).docx

نظرات  (۱)

عکس های بی نظیری گرفتید من خودم را در محل دیدم با این عکس های زیبا 

در ضمن طراحی های خیلی جالبی برای محل کار دارید انشالله موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی