دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

طراحی دکوراسیون محیط اداری شرکت Lemay

پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶ ب.ظ

شرکت Lemay در زمینه معماری فعالیت دارد و در مونترال کانادا قرار دارد این شرکت در سال 2019 با هدف نوآوری در طراحی انبار سابق متروکه خود و آمادگی این فضا برای کار کردن 300 نفر نیروی کاری این مجموعه اقدام به طراحی دکوراسیون محیط اداری گرفتند.
تیم دیزاین داخلی Lemay در گام نخست سبک مدرن را برای بازسازی فضای کاری جدید خود برگزیدند و از آیتم های متنوعی همچون پارتیشن تمام شیشه تکجداره در متراژی وسیع جهت جداسازی قسمتهای مختلف، گیاهان سبز، رنگ های خنثی در کنار رنگ های شاد و زنده جهت بالا بردن جذابیت معماری داخلی شرکت خود استفاده نمودند.
 

Pyramid_T-814(1)Pyramid_T-814(4)

Pyramid_T-814(5)

Pyramid_T-814(6)

Pyramid_T-814(9)

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی