دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

Munich Re که یک شرکت بیمه واقع در تورنتو- کشور کانادا می باشد در سال 2016 با تصمیم مدیران این مجموعه جهت تغییر دکوراسیون فضای اداری آن با هدف خلق محیط کاری که مملو از حس خلاقیت، نوآوری و تقویت ارتباطات اجتماعی و همچنین تغییر فرهنگ این دفتر کار از سنتی به پویا و مدرنیته روبرو گردید و نتیجه آن انتخاب استودیو طراحی SGH جهت طراحی و اجرای معماری  Munich Re شد.
تیم طراحی با تکیه بر هدف و نیاز کارفرمای خود ، سبک مدرن را برای دیزاین این فضای کاری برگزید و جهت تکمیل آن از چوب های بی انتهای مدرن، دیوارهای سفید، بافت های متضاد، رنگ های مناسب برای هر قسمت، پارتیشن شیشه ای فریم لس جهت جداسازی بخش های مختلف این محیط اداری و تردد عالی نور طبیعی استفاده نمود.
 

Pyramid_T-812(1)

Pyramid_T-812(2)

Pyramid_T-812(3)Pyramid_T-812(4)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی