دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

شرکت Rolls Royce & Partners در سال 2019 برای طراحی دکوراسیون فضای داخلی دفاتر کار جدید خود در لندن- کشور انگلستان از شرکت K2 Space دعوت به همکاری نمود. این دیزاین زیبا و چشمگیر به طور حتم رضایت کارفرما را به دنبال داشته است.
تیم طراحی K2 Space در دکوراسیون داخلی دفتر اداری فوق با فضایی به متراژ حدودی 5500 مترمربع روبرو شدند که هدف آن الهام بخش بودن طراحی و راحتی کارکنان جهت یافتن مشتریان بیشتر و خاص خود عنوان گردیده است.
از اهداف مهم و اصلی در معماری داخلی شرکت Rolls Royce & Partners می توان به بالاترین حد استفاده از نور طبیعی با کمک پنجره های قدی ساختمان و همچنین پارتیشن های شیشه ای فریملس جهت جداسازی بخش های مختلف کاری با هدف تردد مناسب و کافی نور اشاره نمود.
از آیتم های برجسته به کار رفته در دیزاین داخلی محیط فوق می توان از بکارگیری رنگ های خنثی در رنگ بندی مبلمان اداری و همینطور دیوارها و کف نام برد که زیبایی همراه با سادگی را برای این دفتر کار به ارمغان آورده است.
برای طراحی و اجرای معماری داخلی شرکت خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

 

Pyramid_T-808(3)

Pyramid_T-808(4)

Pyramid_T-808(7)

Pyramid_T-808(8)

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی