دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

طراحی دکوراسیون محیط داخلی ساختمان اداری Zalando

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳ ق.ظ

شرکت فناوری Zalando که در هلسینکی- کشور فنلاند واقع گردیده به منظور داشتن جالب ترین دفتر فناوری در این کشور و از طرف دیگر خلق فضایی آرام و جذاب که طراحان داخلی آن فکر همه چیز همچون مکان های خصوصی و عمومی، قسمتی جهت تمرکز یا محیطی جهت سرگرم کردن کارکنان و… را کرده باشند، تصمیم به طراحی و اجرای دکوراسیون محیط داخلی ساختمان اداری خود گرفت و این مسئولیت را به شرکت معماری Fyra سپرد.
تیم طراحی Fyra در گام نخست با توجه به انتظارات کارفرما بهترین نقشه ساختمانی جهت جانمایی تمام قسمتها و ایستگاه های کاری موردنیاز را برای این مجموعه تعریف نمود و سپس پالت رنگی خاصی را که از رنگ نام تجاری Zalando الهام می گرفت برای بخش های گوناگون و مبلمان اداری آن در نظر گرفتند.
از نکات مهم تعریف شده در این محیط اداری می توان به استفاده از پارتیشن تکجداره شیشه ای برای جداسازی مکان هایی همچون اتاق تلفن، اتاق جلسات یا بخشی جهت نیاز به سکوت و تمرکز اشاره کرد که با بهره بردن از استیکر مات کن با طرح ها و رنگ بندی متنوع زیبایی دفتر کار فوق را دوچندان نموده است.
 

Pyramid_T-819(1)

 

Pyramid_T-819(2)Pyramid_T-819(4)

Pyramid_T-819(5)

Pyramid_T-819(6)

Pyramid_T-819(8)

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی