دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

دکوراسیون اداری به سبک پست مدرن شرکت Accor Indonesia

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۴۰ ق.ظ

یک شرکت گردشگری با نام Accor Indonesia که در جاکارتا- کشور اندونزی واقع گردیده در سال 2018 تصمیم به طراحی داخلی دفاتر جهانی خود که الهام گرفته از فرهنگ اندونزی می باشد را گرفت و مسئولیت طراحی و اجرای دکوراسیون فضای اداری خود را به استودیو Piu سپرد. طراحان داخلی Piu با بررسی های انجام گرفته سبک پست مدرن را برای فضای داخلی این مجموعه برگزیدند.
یکی از آیتم های چالش برانگیز برای تیم طراحی Piu در دیزاین این محیط اداری، اختصاص فضای کافی جهت اتاق های جلسات متعدد برای موارد مختلف و مراجعه کنندگان عنوان گردیده است بخش مهمی از پروژه به اتاق کنفرانس تعلق گرفته است.
از موارد زیبای به کار رفته در معماری داخلی شرکت می توان به استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس اشاره نمود که با استیکر مات کن با طرح خطوط مورب در فضای فوق خودنمایی می نماید.
برای دیزاین اداری تخصصی و ایده آل شرکت خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

 

Pyramid_T-813(1)

Pyramid_T-813(2)

Pyramid_T-813(5)

Pyramid_T-813(6)

Pyramid_T-813(8)

Pyramid_T-813(10)

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی