دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

نمای داخلی دکوراسیون فضای اداری مدرن Leap Training

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۲۰ ب.ظ

امروزه در طراحی دکوراسیون فضای اداری دفاتر کار، سبک مدرن به عنوان سبک منتخب و برگزیده اغلب شرکتها و مراکز مختلف اداری و تجاری برگزیده می شود.

 طراحی و اجرای معماری داخلی مجموعه  Leap Training  که توسط شرکت معماری Fraser Paxton به انجام رسیده است در اوج سادگی و زیبایی با ترکیب رنگ سفید در کنار رنگ های شارپ و پر انرژی همچون آبی، سبز و زرد که از رنگهای سازمانی Leap Training می باشد به طور نامحسوس به هویت این شرکت اشاره داشته و باعث خلق محیطی سرشار از ایده های خوب، حس سرزندگی و بالا بردن راندمان کاری پرسنل با برقراری ارتباطات تاثیرگذار در آن گردیده است.
تیم طراحی Paxton در دیزاین داخلی انجام گرفته فوق تمام تلاش خود را به کار بست تا با دنبال کردن یک ایده ساده و نو ، دکوراسیون این ساختمان را با تخریب و بازسازی از دهه 80 به شکل کنونی در آورد و به این موفقیت بزرگ دست پیدا کند.
از نکات بارز در طراحی داخلی Leap Training می توان از ترکیب به جا و جسورانه رنگ جهت تقسیم بخشهای مختلف کاری و هندسه به شکل کمی پیچ خورده در نمای داخلی آن که هیچ چیز به شکل مربع وجود ندارد و همین موضوع باعث ایجاد این فضای کاری سرگرم کننده شده است نام برد. بهره بردن از پارتیشن شیشه ای فریملس با اختصاص هر اتاق به یکی از رنگهای سازمانی نیز از نکات جالب این طرح می باشد که بر جذابیت کار افزوده است.

Pyramid_T-820(1)

 

Pyramid_T-820(2)

Pyramid_T-820(4)

Pyramid_T-820(5)

 

گروه معماری پیرامید طرح 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی