دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

دکوراسیون داخلی مدرن اداری شرکت حقوقی

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۱۴ ق.ظ

 یک شرکت حقوقی در روتردام- کشور هلند در سال 2017 طراحی و اجرای دکوراسیون فضای اداری آن به زیباترین شکل ممکن به انجام رسیده است.
تیم طراحی با ایده های ناب و خلاقانه خود موفق شدند این دفتر کار را از محیطی بسته با سقف های پایین و دلگیر به فضایی بزرگ با نور کافی و زیبایی وصف ناپذیر با بهره بردن از طراحی و چیدمان به سبک مدرن تبدیل نمایند.

در ادامه کار طراحان داخلی پروژه مذکور توانستند با استفاده بهینه از آیتم هایی همچون رنگ بندی خنثی در نمای داخلی و ایجاد کنتراست با رنگ مشکی در فریم آلومینیوم پارتیشن ها ،آویزها و برخی قسمتهای مبلمان اداری، پارتیشن بندی شیشه ای تک جداره جهت تفکیک بخشهای گوناگون و بکارگیری رنگ روشن در چوب میزهای اداری با ترکیب هوشمندانه متریال های مختلف در کف ساختمان باعث خلق این دیزاین داخلی منحصر به فرد و نگاه تحسین برانگیز از دید مخاطبین شوند.

 

Pyramid_T-820(1)

Pyramid_T-820(3)

Pyramid_T-820(4)

Pyramid_T-820(6)

Pyramid_T-820(8)

 

منبع: پیرامید طرح

نظرات  (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی