دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

طراحی دکوراسوین محیط اداری لوکس شرکت نفت Aker BP

پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۲۰ ق.ظ

شرکت Aker BP که یک شرکت اکتشاف و توسعه نفت و گاز در Stavanger- کشور نروژ می باشد . این شرکت در سال 2019 به منظور اینکه به صورت مداوم اهداف و تیم های پروژه خود را ارزیابی و جهت گیری مجدد نمایند و برای آینده آماده باشند اقدام به تغییر دکوراسیون محیط اداری خود گرفتند و این مهم را به شرکت طراحی Magu سپردند.
هدف این بود که ساختمان های پروژه جدید برای پذیرش نگرش چابکی در صنعت توسعه خود را آماده کنند که تیم طراحی داخلی Magu با تلاش فراوان خود در راستای نیازهای محیط و انتظارات کارفرما موفق به خلق این دکوراسیون لوکس و جذاب شدند.
از نکات برجسته در دیزاین فوق می توان به استفاده از رنگ های خنثی و گرم در اجزاء مختلف و مبلمان اداری این مجموعه اشاره کرد که جلوه خاصی به دفتر کار Aker BP بخشیده است. قابل ذکر است از تاثیر مثبت پارتیشن تمام شیشه در دکوراسیون این فضا نمی توان غافل شد.

 

Pyramid_T-811(2)

Pyramid_T-811(3)

Pyramid_T-811(5)

Pyramid_T-811(7)
Pyramid_T-811(10)

 

منبع: گروه دکوراسیون داخلی پیرامید طرح 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی