دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

طراحی دکوراسیون اداری شرکت AirHelp

پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۹ ق.ظ

در ذیل شاهد تصاویر زیبایی از طراحی دکوراسیون اداری شرکت فناوری Airhelp هستید که در برلین – کشور آلمان قرار دارد و در زمینه جبران خسارت برای مسافران هوایی فعالیت می نماید . در سال 2019 این شرکت به منظور بازسازی و نوآوری در فضای کاری مجموعه خود از شرکت معماری داخلی Weekday Workspace جهت طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دفتر اداری خود دعوت به همکاری نمودند که با نگاهی گذرا به عکس های به اشتراک گذاشته شده ذیل پی به هنر و خلاقیت تیم طراحی آن و در نهایت رضایت کارفرما خواهید برد .
طراحان داخلی Weekday Workspace برای طراحی دکوراسیون این دفتر جدید با چالش ها و نظرات مختلفی روبرو بودند که از آن جمله می توان به ایجاد فضاها و مناطق گوناگونی همچون مناطق اجتماعی جهت ایجاد انگیزه و پرورش خلاقیت و فرهنگ قوی ، مناطق عمومی همچون کافی شاپ جهت خلق محیطی سرگرم کننده و راحت با بهره بردن از رنگ های پر جنب و جوش و زنده و پخش موسیقی ، مناطق کار گروهی با طراحی به صورت سالن باز که جهت حفظ حریم شخصی افراد کمدهای قفل دار برای هر یک از کارمندان تعبیه گردیده و با برنامه ریزی های صورت گرفته هر فرد می تواند با همکاران خود برای تبادل نظر یا اطلاعات در ارتباط بوده و همکاری نماید ، منطقه تمرکز که شامل فضایی بزرگ و آرام است که پرسنل می توانند با خیالی آسوده و در محیطی فارغ از سر و صدا و شلوغی جهت بالا بردن تمرکز خود و استراحت به این مکان پناه ببرند ، اتاق مدیتیشن که شامل اتاق خواب اختصاصی با رختخواب که جهت کاهش استرس و بالا بردن هوشیاری و بهره وری کارکنان ایجاد گردیده است و در آخر فضایی جهت تلفن های شخصی جهت حفظ حریم خصوصی افراد اشاره نمود . قابل ذکر است دفتر اداری Airhelp برای کار کردن همزمان 150 نفر شامل کارمندان و مدیران این مجموعه طراحی و اجرا گردیده است . تصاویر گویای مطلب می باشند .
برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی تخصصی و زیبای دفتر کار خود با کارشناسان زبده ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

 

Pyramid_T-834(1)

 

Pyramid_T-834(4)

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی