دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۲مهر

در طراحی رستوران باید به جای گیری عملکردهای وابسته آن توجه فراوان داشت.قرارگیری نامناسب آشپزخانه یا سرویس های بهداشتی باعث بوجود آمدن فضاهایی غیر قابل استفاده می گردد.همچنین گردش فعالیت ها باید به درستی طراحی شود تا از ازدحام و شلوغی جلوگیری گردد.از طرف دیگر طراحی و دکوراسیون داخلی زیبا و آرامش بخش فضای داخلی و بیرونی رستوران،نورپردازی مناسب،تفکیک مطلوب فضاهای عمومی و سالن غذاخوری و… را می توان بعنوان یکی از مهمترین عوامل در پیشرفت و جذب مشتریان یک رستوران دانست. مهندسین زبده مجموعه پیرامید طرح درکلیه قسمت ها کنار شما هستند تا با ارائه بهترین خدمات شما را در داشتن فضایی دلخواه و منحصر به فرد یاری رسانند.




تهران- شهرک غرب- خیابان سپهر- پلاک 4

پست الکترونیکی : info@pyramidtarh.com – pyramidtarh@gmail.com

تلفن تماس : 09124398678  /    09125582271

طراحی رستوران منزل شرکت پیرامید



decoration inteior
۲۲مهر

یکی از خصوصیات پارتیشن های اداری محدود کردن دید در دو طرف آن است که بنا به جنس و طراحی پارتیشن ایده های مختلفی برای انواع آن وجود دارد مثلاً در پارتیشن شیشه ای با ساختار خاص خود که از پروفیل40 میلیمتر به همراه شیشه 10 میلیمتر تشکیل می شود راهکارهای متفاوتی وجود دارد.        

در این پارتیشن ها از چند تکنیک جهت کنترل دید بدون کاهش نور استفاده می گردد که در ذیل به چند نمونه از آن اشاره می کنیم.                                                        

- استیکر: یکی از آیتم هایی است که به دلیل طرح های گوناگون ،قیمت مناسب و سرعت در انجام کار طرفداران زیادی دارد.مزیت دیگر این محصول قابلیت تعویض آن می باشد.

- سند بلاست: در پارتیشن های شیشه ای معمولاً یک طرف آن را سند بلاست می کنند و با این روش می توان شیشه را کاملاً مات کرد و یا با استفاده ازدستگاه CNC از طرح های مختلفی اعم از طراحی لوگوی شرکت ها و طرح های مورد نظر کارفرمایان بهره برد و آن را اجرا نمود

- چاپ: در این نوع محصول در مرحله اول شیشه را سند بلاست کرده و بعد پرینت گرفته می شود.طیف رنگ ها در این محصول متنوع می باشد و ابعاد چاپ آن 3x2 متر می باشد.

- ساتینا: شیشه های ساتینا نسل جدیدی از شیشه های مات می باشد که بهترین آیتم جهت تفکیک فضاهای محصور بوده و به علت مات بودن آن دید را نیز کنترل می کند که یکی از مزیت های آن نظافت آسان است به این دلیل که این شیشه از درون مات است و به هیچ عنوان اثر دست و یا چربی بر روی آن نمی ماند.

- شیشه های رنگی:
برای ایجاد یک فضای دلنشین و شاد می توان از شیشه در انواع طیف های رنگی موجود در بازار استفاده نمود.البته جذابیت رنگ هایی مانند دودی،برنز و رفلکس را نیز نباید از قلم انداخت. استفاده از شیشه های رنگی در قالب پارتیشن شیشه ای تنها با تفکر محدود کردن دید و جداسازی محیط استفاده نمی شود بلکه برای تکمیل رنگ و دوچندان شدن زیبایی فضا ایده مناسب تری می باشد. لازم بذکر است که از ترکیب شیشه های رنگی و استیکر می توان به طرح های بی نظیری دست یافت.

از مزایای این نوع محصول می توان به موارد ذیل اشاره نمود: - عایق بودن در برابر صدا -نور کافی در محیط اطراف - دید نسبتاً محدود که در طول روز باعث خستگی کارمندان و مدیران نمی شود. -تنوع در رنگ و طرح شیشه ها که قدرت انتخاب بیشتری را به کارفرمایان ارائه می دهد.


تهران : شهرک غرب - خیابان سپهر - پلاک 4
موبایل : 9124398678 - 0098
9125582271 - 0098 
ایمیل : info@partitionsaz.ir
         sale@partitionsaz.ir
decoration inteior
۱۹مهر

الگوها و نمونه طرح ها یکی از عناصر اصلی خلق دکوراسیون داخلی جذاب و زیبا می باشند. الگوها، این قدرت را دارند که بتوانند یک فضا را با افزایش کنتراست یا هندسه انرژی زا کنند و یا اینکه با یک کنتراست ملایم و لطیف کاملا آن را تغییر دهند. برخی از این الگوها غالبا در اطراف ما روزانه به چشم میخورند. با گروه معماری و دکوراسیون داخلی پویا نو همراه باشید تا با مرسوم ترین الگوها و طرح های کلاسیک ( راه راه های باریک – تیغ ماهی – شبکه ای و غیره) آشنا شوید و اینکه بدانید چطور این الگوها به خوبی با دکوراسیون مدرن  میتوانند مطابق  شوند:

 

:طرح آرگایل Argyle

یک طرح آرگایل، شامل شکل الماس در یک فرمت شطرنجی که با خطوط هندسی مورب وباریک تزیین شده است، می باشد. طرح آرگایل از حدود سال ۱۶۶۰ رواج پیدا کرده است، منشا آن از اسکاتلند بوده است و به صورت طرح پوستری در همه چیز، میتواند با هر دکوراسیون مدرنی در دیوارها، کف و سایر منسوجات به خوبی هماهنگ شود.


تهران – همت غرب – بلوار دهکده المپیک ، چهارراه زیبادشت ، نبش مرودشت جنوبی ، ساختمان پویانو

۰۹۱۲۱۴۶۰۶۴۷

 ۴۴۷۲۷۲۰۰ ۰۲۱

دکوراسیون مدرن شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو 


decoration inteior
۱۷مهر

پارتیشن دوجداره عمودی بر اساس طراحی انجام گرفته؛ تشکیل شده از یک سری مستطیل که به شکل عمودی کنار هم قرار گرفته اند.در دیدگاه بصری این نوع پارتیشن ها موجب بلندتر دیده شدن ارتفاع سقف می شوند.قابل ذکر است از ساختار این نوع پارتیشن در اکثر دفاتر اداری استفاده می شود.

پارتیشن دوجداره عمودی با MDF های 16 میلیمتری ساخته می شود که تمام لبه های MDF با نوار PVC عایق شده است.ضخامت پارتیشن دو جداره 2/13 سانتی متر می باشد که به صورت کوتاه ، نیمه بلند ، بلند و همچنین تا ارتفاع سقف اجرا می گردد.ارتفاع پارتیشن ها به عواملی مانند جریان گردشی هوا و عایق شدن از لحاظ صدا بستگی دارد. در پارتیشن دوجداره دو لایه شیشه بعنوان دوجداره استفاده می گردد که ارتفاع استفاده از شیشه ها متناسب با نور موجود در محل و سلیقه مشتریان قابل تغییر می باشد. پارتیشن های مذکور دارای این قابلیت می باشند که می توان از پرده کرکره در بین جداره های شیشه نیز استفاده کرد.پرده کرکره ها را می توان در طرح و رنگ های مختلف و با اندازه 16 میلیمتری اجرا نمود. شیشه های نصب شده در دو طرف پرده کرکره باعث جلوگیری از نفوذ گرد و غبار بر روی پرده کرکره ها می شوند.استفاده از پرده کرکره با مکانیزم سایه روشن (ولومی)، امکان عبور نور در مواقع دلخواه را فراهم می نماید. سیستم تنظیم ولومی در پرده کرکره ها جلوه زیبایی به پارتیشن ها می دهند.




تهران : شهرک غرب - خیابان سپهر - پلاک 4
موبایل : 9124398678 - 0098
9125582271 - 0098 
ایمیل : info@partitionsaz.ir
         sale@partitionsaz.ir
decoration inteior
۱۷مهر

داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل ،یکی از ایده آل های انسانها در زندگی روزمره می باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد. چینش قسمت های مختلف یک منزل مسکونی هرگز در یک فرمول نمی گنجد و این امر بسته به تعداد افراد خانواده،سن و سال آنها و نیازهای افراد متغیر است و به این علت هرگز نمی توان از یک نقشه و یا طرح مشابه در چند مکان مختلف استفاده نمود.
مهندسین پیرامید طرح با سالها تجربه در زمینه دکوراسیون و معماری داخلی فضاهای مسکونی،شما را برای داشتن یک منزل ایده آل همراهی خواهند نمود.



تهران- شهرک غرب- خیابان سپهر- پلاک 4

پست الکترونیکی : info@pyramidtarh.com – pyramidtarh@gmail.com

تلفن تماس : 09124398678  /    09125582271

دکوراسیون داخلی منزل شرکت پیرامید




decoration inteior
۱۵مهر

لنداسکیپ چشمگیر ایسلند با معماری مذهبی به همان اندازه تماشایی احاطه شده است. اینجا چهار نمونه از بهترین کلیسا های ساخته شده در سبکی منحصر به فرد که از مدرنیست تاثیر گرفته اند آورده شده است.
کلیسای جامع چشمگیر ریکیاویک توسط ساموئلسون طراحی شده است، یکی از قابل توجه ترین معماران مدرنیست ایسلند که روی تعدادی از پروژه های دولتی کار کرده است.
کلیسا در بالای تپه ای در پایتخت واقع شده است. ساخت کلیسای Hallgrímskirkja 41 سال به طول انجامید.
ساختمان یک نمای شیار دار مبهوت کننده را به یک محور اصلی از میان مرکز شهر ارائه می دهد که در قسمت درب آن خاتمه می یابد. کلیسا با یک برج ناقوس مثلثی که بازدیدکنندگان می توانند برای داشتن چشم اندازی پانوراما از سراسر ریکیاویک و بندر از آن بالا روند.
فضاهای داخلی آن یک فضای خاکستری تند و تلخ و عاری از هر گونه تزئینات است ، به جز آن عضو لوله ای غول آسای هندسی که در بالای دیوار مقابل قرار گرفته است.
ساموئلسون همچنین تعدادی از کلیسا های کوچک را در سر تا سر ایسلند طراحی کرده است. از جمله کلیسای Lauganeskirkja در غرب ریکیاویک.
فرم این ساختمان بسیار کمتر از کلیسای جامع رسا است. شامل احجام بلوکی و جزئیاتی از جمله یک برج مکعبی و پنجره های مستطیلی نازک.
معمار فنلاندی Jón Haraldsson ، این نیایشگاه را در شبه جزیره ی غربی طراحی کرده است. برجسته ترین ویژگی آن ، یک برج ناقوس چشم گیر است که از دو باله ی منحنی بتنی به شکل استخوان های مهره ی نهنگ ساخته شده است.


تهران – همت غرب – بلوار دهکده المپیک ، چهارراه زیبادشت ، نبش مرودشت جنوبی ، ساختمان پویانو

۰۹۱۲۱۴۶۰۶۴۷

 ۴۴۷۲۷۲۰۰ ۰۲۱

دکوراسیون داخلی  شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو 

decoration inteior