دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۹آذر

شرکت دارویی Bayer که در شهر بوئنوسایرس- آرژانتین قرار دارد در سال 2018 برای بروز کردن دفاتر ادای خود بر پایه تکنولوژی امروزی و همچنین ایجاد تغییرات در فرمت قدیمی دکوراسیون داخلی که مربوط به دهه 90 می باشد با کمک همکاران خود اقدام به طراحی اداری جدید برای این فضای اداری کردند.

تیم طراحانی که مسئولیت طراحی و اجرای معماری اداری این شرکت را بر عهده داشتند در اولین قدم جنبه های مثل مدرنیته، تکنولوژی و استفاده بهینه از فضا را با تامین کردن حداکثر شفافیت و نور طبیعی در محیط کار را مورد نظر قرار دادند که یکی از این روشهای ارائه شده برای رسیدن به اهداف فوق استفاده از پارتیشن آلومینیوم شیشه به صورت تک جداره می باشد.


Pyramid_T-764(1).docx

Pyramid_T-764(2).docx

Pyramid_T-764(3).docx

Pyramid_T-764(6).docx


دکوراسیون اداری پیرامید طرح


decoration inteior
۲۷آذر

شرکت بزرگ Kordsa Global یکی از تولید کنندگان تایر در شهر استانبول می باشد . این شرکت در سال 2016 برای مرکز تحقیق و توسعه تکنولوژی کامپوزیت خود که شامل یک ساختمان می باشد که دارای آزمایشگاه ها و دفاتر ادرای است که در آن پروژه های تحقیق و توسعه انجام می گردد، به همین منظور تصمیم گرفتند طراحی دکوراسیون اداری خود را به شرکت معماری  Piramit  انتخاب کردند.

از مهم ترین آیتم های استفاده شده می توان به استفاده از پارتیشن شیشه تکجداره با شیشه مات یا شفاف بر اساس نوع کاربری قسمت مربوطه و همچنین چیدمان این محیط اداری با کمک مبلمان با رنگهای شاد و زنده اشاره نمود.

Pyramid_T-763(1).docx

Pyramid_T-763(2).docx


Pyramid_T-763(6).docx


شرکت معماری پیرامید طرح

decoration inteior
۲۵آذر

شرکت  emetriq که در شهر هامبورگ آلمان قرار دارد که در زمینه صنعت تبلیغات دیجیتال دارای بزرگترین پایگاه داده می باشد  و به جهت افزایش پرسنل خود در سال 2017، گروه معماری Seel Bobsin Partner را برای طراحی دکوراسیون اداری شرکت خود انتخاب کردند. 

در این دیزاین از پارتیشن شیشه ای فریم لس، رنگ های زیبا و جذاب و بهره بردند از سبک مدرن و آویزهای دکوراتیو استفاده کردند .

 برای طراحی داخلی ایده آل و مناسب دفتر شرکت خود با گروه طراحان دکوراسیون اداری پیرامید طرح همراه باشید.

Pyramid_T-603(1)

Pyramid_T-603(3)

Pyramid_T-603(5)

Pyramid_T-603(10)



decoration inteior
۲۲آذر

دفتر شرکت Sopexa که در شهر پاریس قرار دارد در سال 2018 با هنر و خلاقیت تیم طراحان شرکت CD&B توانستند طراحی دکوراسیون اداری و معماری داخلی دفتر خود را به مدت 3 ماه با موفقیت به پایان برسانند.

طراحان برای دیزاین این فضا در اولین قدم اهداف و انتظارات کارفرما را از تغییر دکوراسیون این محیط مدنظر قرار دادند و در مراحل بعدی با اصلاح ساختار روشهای مدیریتی با خلق کردن دفاتر انعطاف پذیر و مناطق کاری با تقویت حس همکاری و آسان کردن شرایط کار بین کارکنان و گروه های کاری در این شرکت تواستند رضایت کارفرما را جلب کنند و طرح ماندگاری را به اسم خود ثبت کنند.


Pyramid_T-760(1).docx

Pyramid_T-760(4).docx

Pyramid_T-760(7).docx

Pyramid_T-760(9).docx

Pyramid_T-760(10).docx

Pyramid_T-760(11).docx

Pyramid_T-760(13).docx


دکوراسیون اداری پیرامید طرح

decoration inteior
۲۰آذر

شرکت  Finest Design Nest که در شهر هنگ کنگ - چین قرار دارد در سال 2018 برای بهینه سازی و احیا کردن فضای صنعتی خود به فضایی با کاربری و دکوراسیون اداری بسیار زیبا، گروه معماری  Atelier E Limited برای طراحی و اجرای این دیزاین انتخاب کردند . طراحان این گروه معماری با استفاده از بهترین تجهیزات، لوازم و مبلمان اداری، دیزاین این شرکت را به زیبا ترین شکل ممکن انجام دادند.

همچنین طراحان با انتخاب کردن سبک مدرن و بهره بردن از پارتیشن شیشه ای تک جداره، استفاده از رنگ سفید و خاکستری در اغلب دیوارها و سقف این فضای اداری و روشنایی خاص به کار رفته در این محیط با کمک آویزهای تزئینی و نورهای تعبیه شده بر روی دیوارها و سقف به صورت اشکال متنوع توانسته اند موفقیت خوبی را در اجرای دکوراسیون این فضا کسب نماید. 


Pyramid_T-759(1).docx

Pyramid_T-759(4).docx

Pyramid_T-759(5).docx

Pyramid_T-759(7).docx

Pyramid_T-759(10).docx

Pyramid_T-759(13).docx


منبع: سایت معماری و دکوراسیون اداری پیرامید طرح

decoration inteior
۱۸آذر

مرکز نوآوری RISE که در شهر تل آویو اسرائیل قرار دارد . این شرکت در سال 2017 با همکاری گروه طراحی  Born، شرکت معماری MP و استدیو طراحی Paul Crofts با هنر و خلاقیت وصف ناپذیری، دکوراسیون اداری آن را طراحی و اجرا کردند.

برای دیزاین انجام گرفته شده این شرکت به ایتم های گوناگونی مثل جنبه های محلی و بین المللی کار, حفظ کیفیت محصول، ارائه ورودی ها و استاندارد های محلی به مشتری و غیره توجه کرده اند.

از مهم ترین عوامل موفقیت این طراحی دکوراسیون استفاده از پارتیشن شیشه ای در فضای داخلی شرکت برای تفکیک کردن بخش های مختلف این دفتر اداری با تاکید کردن بر تردد عالی نور طبیعی و عایق بودن صدا می باشد.


Pyramid_T-745(20).docx

Pyramid_T-745(2).docx

Pyramid_T-745(5).docx

Pyramid_T-745(10).docx


برای پارتیشن بندی حرفه ای و ایده آل دفتر اداری خود و جذابیت دوچندان معماری داخلی شرکت خود با مجموعه دکوراسیون اداری پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.



decoration inteior
۱۳آذر

طراحی دکوراسیون اداری Jacada Travel که ارائه دهنده خدمات مسافرتی معتبر با خلق تجربیات خاص در مسافرت برای مشتریان خود می باشد، در سال 2018 به جهت برجسته کردن شخصیت این شرکت و همچنین ایجاد کردن محیط کاری الهام بخش برای کارمندان خود گروه معماری  Peldon Rose را انتخاب کردند. این آژانس مسافرتی در شهر لندن قرار دارد.

از نکات مثبت و تاثیر گذار در این دکوراسیون می توان به توجه ویژه به گیاهان سبز و ایجاد حس تازگی و طراوت برای کارکنان و مراجعه کنندگان این مجموعه در فضای اداری آن اشاره کرد.

برای طراحی دیزاین موفق و حرفه ای شرکت خود با مجموعه دکوراسیون اداری پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.


Pyramid_T-751(1).docx

Pyramid_T-751(3).docx

Pyramid_T-751(5).docx

Pyramid_T-751(9).docx

decoration inteior
۱۱آذر

امروزه یکی از مهم ترین آیتم ها در موفقیت طراحی دکوراسیون اداری، استفاده از پارتیشن های مناسب برای تفکیک کردن بهینه فضا است که در زیبایی دیزاین هم بسیار تاثیر دارد.

شرکت فن آوری  Zebra Technologies که در زمینه توسعه نرم افزاری و ردیابی و چاپ کامپیوتری فعالیت دارد در شهر میلان ایتالیا قرار دارد که در سال 2017 برای طراحی داخلی دفتر جدید خود، گروه معماری Tétris را انتخاب کردند.

طراحان به درخواست کارفرما برای صرفه جویی کردن در هزینه ها از مبلمان قدیمی استفاده کردند و در ظاهر ساختمان جدید تغییری در سقف های معلق و کفپوش های کل محیط ایجاد نکردند.


اطلاعات بیشتر در 

سایت دکوراسیون اداری پیرامید طرح


Pyramid_T-754(1).docx

Pyramid_T-754(3).docx

Pyramid_T-754(6).docx

decoration inteior
۰۶آذر
استودیو معماری Shirli Zamir طرحی دکوراسیون اداری شرکت نرم افزاری infiBond که در شهر تل آویو- اسرائیل قرار دارد را در سال 2018، انجام داده است.
شرکت  Shirli Zamir طراحی مدرن مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی این شرکت را سر لوحه کار خود قرار دادند.
فعالیت این شرکت در خصوص تحلیل الگوی رفتاری هر کاربر به صورت جداگانه و نه آماری که در نهایت به کمک علوم انسانی الگوریتم به دست آمده را که در بردارنده رفتار دقیق کاربر است در دنیای دیجیتال منعکس می نمایند، می باشد طراحان کاراکترهایی که به کمک نرم افزار و این فرایند خاص به وسیله infiBond بوجود می آورند را در سراسر این دفتر اداری برای جذب مخاطب نمایان کرده است.

Pyramid_T-752(1).docx
Pyramid_T-752(2).docx
Pyramid_T-752(3).docx
Pyramid_T-752(6).docx


decoration inteior
۰۱آذر

دفاتر Yelp که در نیویورک قرار دارد در سال 2018 به بوسیله گروه معماری جمهوری طراحی، دیزاین و اجرا گردید.

از نکات مهم در دکوراسیون اداری انجام شده می توان به قسمت هایی مثل فضاهای عمومی که شامل کافه و تریا در ایستگاه مرکزی این دفتر اداری و نقاشی های سفارشی با حس و حال نقاشی های آتلانتیک نمادین و خاص و غیره اشاره کرد.

Pyramid_T-733(1).docx

Pyramid_T-733(2).docx

Pyramid_T-733(5).docx

Pyramid_T-733(7).docx

Pyramid_T-733(10).docx

برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی تخصصی و ایده آل دفاتر شرکت خود با مجموعه دکوراسیون اداری پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.


decoration inteior