دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

دکوراسیون داخلی مدرن شرکت فناوری Judea

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۰۹ ب.ظ

در ذیل شاهد تصاویر زیبایی از دکوراسیون داخلی نوآورانه و مدرن شرکت فناوری Intuit هستید . شرکت Intuit که به اصطلاح غول نرم افزار جهانی می باشد و شرکتی با اخلاق اجتماعی و زیست محیطی قوی و تعهد واقعی به تنوع فرهنگی است در سال 2019 خواستار طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان اداری خود در پته تیکوا – کشور اسرائیل شد . این شرکت با تعهد قوی به نیروی کار متنوع خود در رشته کارگاه های بین المللی ، تاکید زیادی بر اهمیت تأمین محل کار کارمندان خود که در آن آنها می توانند بهترین کار ممکن را انجام دهند داشت و از طرف دیگر خواهان به تصویر کشیدن فرهنگ و نشاط اسرائیل که در آن تنوع و نوآوری موج می زند بود . بدین منظور مدیران Intuit از تیم طراحی متشکل از Irit Axelrod، Orit Tzabari، Nogga Segev دعوت به همکاری نمود .


طراحان داخلی با بررسی کامل پروژه و چالش های پیش رو به علت بزرگ بودن فضاهای مختلف اداری به طور مثال 5 طبقه شامل ایستگاه های کاری و اتاق های جلسات ، ابتدا کتابچه راهنمای طراحی Intuit به کارفرما ارائه دادند تا به طور کامل در جریان دیزاین داخلی فضای اداری مذکور و محیطی که در آینده تحویل خواهد گرفت ، قرار بگیرد .


از نکات برجسته در معماری داخلی انجام گرفته فوق می توان به بهره بردن از طراحی به صورت سالن باز ، بکارگیری پارتیشن شیشه ای تک جداره با تردد مناسب نور طبیعی و عایق صدا بالا جهت جداسازی برخی قسمت ها از یکدیگر ، انتخاب ترکیب رنگ سفید ، آبی لاجوردی و زرد در کف ، دیوارها و مبلمان اداری برای بالا بردن جذابیت دکوراسیون داخلی انجام گرفته فوق اشاره نمود .
برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی تخصصی و ایده آل دفتر کار خود با کارشناسان زبده ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید .

نظرات  (۱)

۳۰ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۲۵ لنز ناخن نیل استور

بسیار مطلب آموزنده ای بود 

لطفا از سایت ما دیدن فرمایید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی