دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۲خرداد

 شرکت TAFE NSW که در زمینه آموزش و پرورش بیش از 500000 نفر دانش آموز به صورت آنلاین یا روش های از راه دور در دانشگاه ها،محل کار و… مشغول به فعالیت است. عکس های معماری داخلی ذیل مربوط به دفتر کار آنها در سیدنی-کشور استرالیا می باشد که در سال 2018 مسئولیت طراحی و اجرای دکوراسیون دفتر اداری خود را به شرکت طراحی داخلی IA Design سپردند.
تیم طراحی در دیزاین و چیدمان این محیط اداری از سبک مدرن و طراحی به صورت سالن باز با در نظر گرفتن قسمت هایی همچون اتاق جلسات، اتاق اجتماعات، فضاهای همکاری و تفریحی و… بهره بردن که نتیجه کار رضایت بخش بوده است.
برای طراحی دکوراسیون داخلی تخصصی و ایده آل دفتر کار خود با کارشناسان زبده ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

 

 

Pyramid_T-829(1)

Pyramid_T-829(5)

Pyramid_T-829(7)

 

decoration inteior
۰۸خرداد

Royal Vopak یک از مهمترین شرکت ها در زمینه ذخیره سازی مخزن در جهان می باشد که در روتردام- کشور هلند واقع گردیده و در سال 2016 طراحی دکوراسیون اداری آن توسط Fokkema & Partners در اوج زیبایی و خلاقیت انجام گرفته است.
با نگاهی گذرا به تصاویر به اشتراک گذاشته شده ذیل به این نکته پی خواهید برد که تیم طراحی موفق گردیده است که نمای داخلی این ساختمان اداری را از فضایی بسته با اتاق های محدود به محیطی به شکل سالن باز با مبلمان اداری ارگونومیک و در برخی قسمتها همچون اتاق جلسات، اتاق مدیران و… که نیاز به حریم خصوصی دارند با کمک پارتیشن شیشه ای فریم لس اتاق های جذاب و خاصی را در فضای فوق تعبیه نماید که علاوه بر زیبایی و بالا رفتن جذابیت کار، نیاز مجموعه مرتفع گردد.در این دفتر کار برای محدود کردن دید اتاق هایی که با بکارگیری پارتیشن شیشه ای تک جداره ایجاد گردیده از پرده های پارچه ای بلند به رنگ طلایی استفاده شده است تا در صورت نیاز کشیده شده و دید را محدود نماید در غیر اینصورت تمامی اتاق ها این امکان را دارند که از نور طبیعی محیط سخاوتمندانه استفاده نمایند و از طرف دیگر فضای شخصی خود را نیز داشته باشند که تا حد زیادی عایق صوتی و برودتی-حرارتی نیز می باشند.تصاویر گویای مطلب می باشد که شما دوستان عزیز را به دیدن آنها دعوت می نماییم.

 

 

Pyramid_T-825(1)

Pyramid_T-825(2)

Pyramid_T-825(5)

Pyramid_T-825(7)

 

دکوراسیون فضای داخلی پیرامید طرح 

decoration inteior
۰۱خرداد

امروزه افراد برای بالا بردن جذابیت دفاتر کار و از طرف دیگر جذب مخاطبین و مشتریان بیشتر در کسب و کار خود به طراحی و اجرای تخصصی دکوراسیون فضای اداری می پردازند. در این میان استفاده از ایده های خلاقانه و ناب در موفقیت طراحی و نزدیک شدن به هدف کارفرما بسیار تاثیرگذار می باشد.

شرکت Impakta در کشور اسلوونی قرار دارد که یک شرکت بین المللی متالوژی است که در زمینه محصولات و تجهیزات فلزی مشغول به فعالیت است و جهت بالا بردن محبوبیت و فروش خود , طراحی دکوراسیون داخلی دفتر, از شرکت معماری داخلی Kragelj جهت طراحی داخلی اصولی دفتر کار خود دعوت به همکاری نمود.
تیم طراحی با خلق محیطی باز و سرشار از نور طبیعی و تاکید بر حفظ روشنایی فضا با استفاده از پارتیشن شیشه ای موفق به جداسازی بخش های واجد شرایط جهت داشتن حریم خصوصی در این مجموعه گردیدند. از نکات برجسته در دیزاین داخلی فوق می توان به استفاده از چوب به صورت الوار در نمای جلوی شیشه پارتیشن های فریملس کل فضا اشاره کرد که علاوه بر زیبایی و آوردن حجم در محیط باعث محدود کردن دید محیطی نیز گردیده است که جزو ایده های جالب و خلاقانه طراحان داخلی آن می باشد.
برای معماری داخلی حرفه ای و ایده آل دفتر اداری خود با کارشناسان ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

 

 

Pyramid_T-827(4)Pyramid_T-827(3)

Pyramid_T-827(4)

 

دکوراسیون داخلی پیرامید طرح

decoration inteior