دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

در سال 2020 مدیران بنیاد سرطان پرنسس مارگارت که در تورنتو – کانادا واقع گردیده به منظور تقویت همکاری ، برقراری ارتباط و نوآوری جهت تسریع در جمع آوری کمک های مالی و استحکام تعهد خود نسبت به افراد تحت حمایت و خدمت به عنوان بستری برای جذب و حفظ بهترین استعدادهای موجود تصمیم به تغییر دکوراسیون داخلی فضای داخلی خود گرفتند و مسئولیت طراحی داخلی اداری بنیاد را شرکت Figure3 بر عهده گرفت .
تیم طراحی Figure3 در گام نخست به بررسی دقیق خواسته های کارفرما از جمله به وجود آوردن فضایی امیدوارکننده با کمک رنگ و مارک تجاری این شرکت و بهره بردن از عناصر طبیعی همچون چوب و همچنین نیازهای پروژه پرداخت و بدین منظور از سبک مدرن استفاده نمود .
طراحان داخلی Figure3 بسیار هوشمندانه با بهره بردن از چوب و نور طبیعی محیطی که جهت انتقال بهینه آن در جداسازی برخی از قسمت ها از پارتیشن شیشه ای فریم لس استفاده نمودند و همانطور که در عکس های به اشتراک گذاشته شده ذیل مشاهده می نمایید نتیجه کار رضایت بخش بوده است . تصاویر گویای مطلب می باشد .
برای طراحی دکوراسیون فضای اداری تخصصی و ایده آل دفتر کار خود با کارشناسان زبده ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

 

 

Pyramid_T-851(1)

 

Pyramid_T-851(3)

Pyramid_T-851(5)

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی