دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

۳۱ارديبهشت

شرکت DigitasLBi در نیویورک-آمریکا، در سال 2016 مسئولیت طراحی و اجرای دکوراسیون اداری دفتر کار خود را به شرکت معماری داخلی TPG سپرد. این شرکت یک آژانس تبلیغاتی حرفه ای و بزرگ با بیش از 3000 نفر پرسنل بوده که متراژ حدودی فضای اداری آن 50000 مترمربع می باشد. 

تیم طراحان، دکوراسیون اداری مدرن را برای محیط این شرکت انتخاب کردند که از نظر کارفرما نتیجه کار بسیار رضایت بخش بوده است.

Pyramid_T-640(1)

Pyramid_T-640(2)

Pyramid_T-640(4)

Pyramid_T-640(5)

پیرامید طرح

decoration inteior
۲۹ارديبهشت

شرکت نوشیدنی Pernod Ricard در کشور هند، در سال 2017 مسئولیت طراحی دکوراسیون اداری خود را به گروه معماری Ultraconfidentiel سپردند

طراحی داخلی این فضای اداری مبتنی بر حس زیبایی شناسی و در کنار آن خلق یک مرکز همگرا برای نوآوری و فعالیت های اجتماعی در نظر گرفته شده براساس این مکان بوده است.

تیم طراحان حس جسارت در فضای اداری شرکت القا و پیاده سازی کرده است.

Pyramid_T-683(5)

Pyramid_T-683(7)

Pyramid_T-683(10)

Pyramid_T-683(13)


شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پیرامید طرح

decoration inteior
۲۶ارديبهشت

شرکت Corporativo Perez  که در کشور پاناما واقع گردیده است در سال 2017 مسئولیت طراحی و اجرای دکوراسیون اداری دفتر خود را به شرکت معماری داخلی aei سپردند و در انتها، نتیجه کار بسیار قابل قبول کارفرما بوده است.

از نکات برجسته در دیزاین این شرکت که کارگزار خودرو می باشد،می توان به استفاده از پارتیشن شیشه ای آلومینیوم با رنگ بندی متنوع و شارپ در اتاق های تفکیک شده به کمک این محصول اشاره کرد که بر جذابیت آن افزوده است.

Pyramid_T-691(2)

Pyramid_T-691(3)

Pyramid_T-691(5)

Pyramid_T-691(7)


متنوع ترین طراحی های دکوراسیون اداری توسط مهندسین پیرامید طرح

decoration inteior
۲۴ارديبهشت

 آژانس املاک Cushman & Wakefield در جورجیا- آمریکا قرار دارد. 

این شرکت در سال 2017 با هدف رضایت مشتریان خود تصمیم به ایجاد محیطی در قالب مرکزی اجتماعی گرفتند و برای طراحی دکوراسیون اداری خود، شرکت معماری  Gensler  را انتخاب نمودند و این گروه هم توانستند این دفتر اداری را به بهترین شکل ممکن با سبک مدرن انجام دهند. 

از آیتم های به کار رفته در این دکوراسیون می توان به ارتفاع زیاد سقف بخش ورودی و پذیرش با انبوهی از رنگ سفید استفاده شده در دیوارها و سقف و نور طبیعی کافی اشاره کرد. 

Pyramid_T-692(2)

Pyramid_T-692(4)

Pyramid_T-692(6)

Pyramid_T-692(8)

Pyramid_T-692(10)

Pyramid_T-692(13)



decoration inteior
۲۲ارديبهشت

 شرکت Arco در هال-کشور انگلستان قرار دارد و با توجه به عملکرد تامین کننده تجهیزات ایمنی این مجموعه، در سال 2018 به جهت مدرنتیزه کردن محیط زیست و نشان دادن تصویر حقیقی شرکت با ایجاد کردن فضاهای متعدد اقدام به انتخاب شرکت معماری RFD گرفتند .

از نکات مهم در طراحی اداری این مجموعه می توان به استفاده از رنگ های ضارپ و زنده مثل قرمز و سبز در فضاهای جداسازی شده با پارتیشن شیشه ایی و برخی از دیوارهای این محیط  به صورت ترکیبی یا متن اشاره کرد.

Pyramid_T-701(1).docx

Pyramid_T-701(3).docx

Pyramid_T-701(5).docx

Pyramid_T-701(8).docx

Pyramid_T-701(10).docx

Pyramid_T-701(16).docx

برای طراحی و اجرای دکوراسیون زیبا و منحصر به فرد دفتر شرکت خود با مجموعه دکوراسیون اداری پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.


decoration inteior
۱۹ارديبهشت

شرکت نرم افزاری Nulogy  که در تورنتو-کانادا قرار دارد در سال 2018 به این نتیجه رسید که مشتریانشان به دنبال یک هویت منحصر به فرد با تاکید بر شفافیت و باز بودن در محیط شرکت های طرف قرارداد خود هستند و در چنین فضاهایی حس راحتی، آرامش و رضایت بیشتری دارند به همین منظور تصمیم به دیزاین و طراحی دکورسیون اداری خاص برای محیط خود با مجموعه ای از محصولات و خدمات نامحدود گرفتند و  برای اینکار شرکت معماری داخلی SDI را انتخاب کردند. 
تیم طراحان توجه ویژه ای به هدف کارفرما یعنی تاکید بر شفافیت و طراحی به صورت سالن باز نموده است و برای رسیدن به این موضوع برای جداسازی و بخشهای مختلف این محیط  از پارتیشن فریملس تمام شیشه استفاده کرده اند. همچنین طراح برای جذابیت بیشتر دکوراسیون از رنگ آبی در بعضی آیتم ها همچون استیکر پارتیشن، رنگ سقف و اکسسوری ها بهره برده است.

Pyramid_T-744(2).docx

Pyramid_T-744(6).docx

Pyramid_T-744(7).docx

Pyramid_T-744(10).docx



پیرامید طرح بهترین مجری و طراح داخلی شرکتها

decoration inteior
۱۷ارديبهشت

شرکت نرم افزاری Redtail Technology در سال 2018 برای برقراری تعادل ماهرانه بین مارک تجاری و پیچیدگی های طراحی داخلی فضای اداری خود اقدام به انتخاب شرکت معماری داخلی RMW نمودند.

طراحان از رنگ چوب روشن در کنار رنگ شارپ و زنده قرمز استفاده کرده و همچنین از پارتیشن شیشه ای آلومینیوم به صورت تک جداره بهره بردند.

برای طراحی و اجرای تخصصی دکوراسیون اداری ایده آل دفتر شرکت خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.


Pyramid_T-686(1)

Pyramid_T-686(3)

Pyramid_T-686(5)

Pyramid_T-686(7)

Pyramid_T-686(9)


decoration inteior
۱۵ارديبهشت

شرکت مالی Macquarie که در مکزیکوسیتی واقع شده است در سال 2017 به منظور برجسته نشان دادن این شعبه از شرکت از شعبات دیگر و بیان شفاف اعتبار نام تجاری و هویت سازمانی این مجموعه تصمیم به تغییرات خاصی در دکوراسیون اداری دفتر خود گرفت با تاکید بر این موضوع که طراحی باید به صورتی انجام پذیرد که نمایانگر وجود این دفتر در مکزیک باشد.بدین منظور شرکت معماری Eskema Arquitectos مسئول طراحی و اجرای معماری داخلی را بر عهده گرفتند 
طراحی اتاقهای کار Macquarie به زیباترین شکل ممکن به انجام رسیده است که از برجسته ترین آیتم های اجرا شده در این دکوراسیون که بسیار چشمگیر هم می باشد می توان به طراحی هوشمندانه موکت کف در قسمتهای مختلف این شرکت با رنگ بندی و تایل بندی متنوع اشاره کرد.


Pyramid_T-757(1).docx

Pyramid_T-757(3).docx

Pyramid_T-757(4).docx

Pyramid_T-757(6).docx

Pyramid_T-757(11).docx


طراحی دکوراسیون اداری پیرامید طرح

decoration inteior
۱۲ارديبهشت

طراحی دکوراسیون اداری شرکت BSE Global بر عهده گروه معماری TPG می باشد 

این شرکت به جهت سازماندهی و طبقه بندی کارکنان خود در یک دفتر اداری واحد و نیاز به داشتن محل کاری جذاب که نشان دهنده تعهد و استفامت می باشد دست به تغییر دکوراسیون زدند. 

تیم طراحان با در نظر گرفتن نیازها و اهداف اصلی کارفرما ، اقدام به دیزاین داخلی این فضای اداری با متریال و تکنیک های به روز نمودند و در برخی موارد ساختارشکنی کردند که در نوع خود جالب می باشد همچنین به کار بردن نام شرکت BSE Global در جای جای این دفتر اداری از قسمت ورودی گرفته تا اتاق جلسات و بر روی استیکر پارتیشن های اداری و دیوار سبز زیبای به کار رفته در قسمتی از این محیط اداری همگی ایده هایی خیره کننده و جذاب می باشند.

Pyramid_T-720(2).docx

Pyramid_T-720(4).docx



پیرامید طرح

decoration inteior
۰۸ارديبهشت

طراحی دکوراسیون اداری و  تزیینات معماری زیبا و منحصر به فرد شرکت Edgar که در ونکوور قرار دارد که شرکت طراحی داخلی DIALOG، دکوراسیون این دفتر اداری را طراحی و اجرا کرده است.

طراحان با استفاده هوشمندانه از تمامی متریال ها و عناصر در تزیینات معماری شرکت فوق شامل کف و سقف روشن ،پارتیشن شیشه ای فریم لس ،اشکال هندسی در دیوار و سقف اتاق کنفرانس و … زیبایی فضای اداری را دوچندان کردند.

Pyramid_T-486 (1)

Pyramid_T-486 (3)

Pyramid_T-486 (5)



decoration inteior