دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

۳۰آبان

هتل ها بعنوان یکی از اصلی ترین مباحث در صنعت گردشگری کشورهای مختلف به حساب می آیند و برای استراحت چه در تعطیلات و یا در مسافرت های کاری مورد توجه قرار می گیرند.تمیز و زیبا بودن فضای هتل در نظر میهمانان آن بسیار مهم جلوه می کند و استفاده از متریال هایی با قیمت مناسب،طول عمر بالا با قابلیت شستشو و.. برای صاحبان هتل ها اهمیت ویژه ای دارد.قابل ذکر است طراحی اصولی و کارآمد دکوراسیون داخلی هتل ها به تمامی این تفکرات پایان می بخشد.


امروزه با رونق گرفتن صنعت توریسم،طراحی داخلی هتل ها از اهمیت ویژه ای برخوردار گشته است.جذب شمار کثیری از مسافران فقط با ساخت و طراحی فضاهای گوناگون هتل مطابق با استانداردهای بین المللی میسر خواهد بود.


طراحان مجموعه پیرامید طرح با آشنایی کامل از مواد و متریال های مخصوص هتل ها و نیز با آگاهی از استانداردهای بین المللی در طراحی و اجرای بهینه دکوراسیون داخلی هتل ،شما را همراهی می نمایند.




طراحی دکوراسیون داخلی هتل 


decoration inteior
۲۹آبان

در طراحی رستوران باید به جای گیری عملکردهای وابسته آن توجه فراوان داشت.قرارگیری نامناسب آشپزخانه یا سرویس های بهداشتی باعث بوجود آمدن فضاهایی غیر قابل استفاده می گردد.همچنین گردش فعالیت ها باید به درستی طراحی شود تا از ازدحام و شلوغی جلوگیری گردد.از طرف دیگر طراحی و دکوراسیون داخلی زیبا و آرامش بخش فضای داخلی و بیرونی رستوران،نورپردازی مناسب،تفکیک مطلوب فضاهای عمومی و سالن غذاخوری و… را می توان بعنوان یکی از مهمترین عوامل در پیشرفت و جذب مشتریان یک رستوران دانست. مهندسین زبده مجموعه پیرامید طرح درکلیه قسمت ها کنار شما هستند تا با ارائه بهترین خدمات شما را در داشتن فضایی دلخواه و منحصر به فرد یاری رسانند.




طراحی دکوراسیون داخلی شرکت پیرامیدطرح







decoration inteior
۲۷آبان
ویلاهای ییلاقی یکی از فضاهایی که افراد برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت خود در آنجا ساکن می شوند که صد البته باید محل مطلوب و دلچسبی برای سکونت باشد و همین امر برای مهم بودن طراحی دکوراسیون ویلا کافی است.ایجاد فضاهای دلنشین و راحت برای استراحت و تفریح تنها با بررسی و تحلیل اصولی مکان موردنظر میسر خواهد بود.طراحی زیبا و کاربردی در کنار استفاده از متریال های روز دنیا برای ساختن ویلای منحصر به فرد و آرامش بخش تنها بخشی است خدماتی است که مجموعه پیرامید طرح به شما هدیه می دهد.معماری ویلا،طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و فضای سبز از جمله  فعالیت های این مجموعه بشمار می آید.

کلاردشت



محمودآباد




decoration inteior
۲۵آبان

طراحی و تولید مبلمان اداری بخشی از فعالیت های این مجموعه به حساب می آیدکه به دو صورت ذیل قابل اجرا می باشد.


الف) طراحی و تولید مبلمان سفارشی:


بسیاری از کارفرمایان محترم مایل به داشتن مدل هایی هستند که با طراحی خاص و به شکل انحصاری تولید شوند،این امر در برخی شرایط باید با ابعادی متناسب با محل کار و یا برای شخص خاصی از نظر ارگونومی طراحی و اجرا شود.در این مجموعه به سفارش کارفرما یک یا چند مدل طراحی و با انتخاب متریال از سوی کارفرما به مرحله اجرا در می آید.


ب) تولید انبوه:


در این قسمت تعدادی از طرح ها با رنگ بندی مشخص که بر اساس تولیدات انبوه برنامه ریزی شده اند، ساخته می شوند. این طرح ها با توجه به سایز و رنگ بندی رایج در بازار تولید شده و از لحاظ هزینه نسبت به مبلمان خاص و سفارشی مقرون به صرفه تر می باشند. طراحی محصولات در این بخش به گونه ای است که با هر سلیقه و نیازی سازگار می باشد.




میزهای کارمندی و  کارشناسی




http://pyramidtarh.com

decoration inteior
۲۴آبان
با توجه به اینکه اغلب افراد حدود 8 ساعت از طول روز خود را در فضاهای کاری سپری می کنند یعنی چیزی حدود یک سوم سال بنابراین دکوراسیون فضاهای اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این مسئله که ما باید به زیبایی و ارگونومیک بودن محیط کار خود اهمیت دهیم امری بدیهی به شمار می آید. یک محیط کار آرام و زیبا در بالا بردن سطح کیفی عملکرد کلیه پرسنل بسیار حائز اهمیت می باشد.چینش مناسب در قسمت های یک دفتر کار علاوه بر زیبایی یکی از اصلی ترین نکات در بالا بردن راندمان کاری پرسنل یک مجموعه به حساب می آید که در نهایت پیشرفت چشمگیر مجموعه را در بر خواهد داشت.متاسفانه بیشتر افراد دکوراسیون داخلی را به عنوان یک امر لوکس گرایانه و فقط برای ایجاد تجملات می پندارند در صورتیکه چنین موضوعی صحت ندارد.دکوراسیون اداری در اصل به بررسی و آنالیز فضاهای موردنیاز پرسنل و مدیران در محیط های اداری می پردازد و مسائلی همچون ابعاد استاندارد میز کار،مسیرهای تردد و رابط کاربران و …. را تحلیل می نماید. حال در این بین جهت تکمیل کار به رنگ سازمانی، فضای سبز و…. نیز نیاز مبرم داریم.

مجموعه پیرامید طرح با سالها تجربه در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون اداری و ساخت مبلمان اداری در جهت بهینه سازی فرهنگ فضاهای اداری فعالیت می نماید.



الهیه


آریاشهر





decoration inteior
۲۳آبان
داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل ،یکی از ایده آل های انسانها در زندگی روزمره می باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد. 

چینش قسمت های مختلف یک منزل مسکونی هرگز در یک فرمول نمی گنجد و این امر بسته به تعداد افراد خانواده،سن و سال آنها و نیازهای افراد متغیر است و به این علت هرگز نمی توان از یک نقشه و یا طرح مشابه در چند مکان مختلف استفاده نمود.

مهندسین پیرامید طرح با سالها تجربه در زمینه دکوراسیون و معماری داخلی فضاهای مسکونی،شما را برای داشتن یک منزل ایده آل همراهی خواهند نمود.







decoration inteior