دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۹فروردين

دفتر وکالت و حقوقی Fox Rothschild در نیویورک- آمریکا واقع شده است.

این شرکت در سال 2016 به جهت ارتقای عملکرد خود و همچنین رسیدن به انعطاف پذیری لازم جهت پاسخ دادن به تغییرات مداوم به وجود آمده در قوانین، حس نیاز شدید به ایجاد یک دفتر کاری جدید برای مجموعه خود نمودند و شرکت معماری Francis Cauffman را برای طراحی و اجرای دکوراسیون اداری دفتر جدید خود انتخاب کردند.

نکته حائز اهمیت در این دیزاین با توجه به اینکه این شرکت در زمینه وکالت و انجام امور حقوقی مشغول به فعالیت است پس مستلزم برگزای جلسات و ملاقات های متعدد می باشد که از آن جمله می توان به  سه دسته اصلی از ملاقا ت های برگزار شده در این مجموعه شامل جلسات داخلی،مشتری و مشاور خارجی اشاره نمود همچنین طراح با تعبیه 80 دفتر وکالت در این فضای داخلی به سبک مدرن و با استفاده از رنگ های خنثی خاکستری و سفید به موفقیت چشمگیری در طراحی داخلی آن دست یافته است.

Pyramid_T-670(4)

Pyramid_T-670(6)


پیرامید طرح

decoration inteior
۲۷فروردين

دفتر آزمایشگاه Two Sigma Collisionدر نیویورک- ایالات متحده آمریکا قرار دارد . این آزمایشگاه در سال 2018 با هدف داشتن محیطی اداری مدرن و نوآورانه اقدام به انتخاب گروه معماری داخلی WRNS نمودند و این مجموعه مسئولیت طراحی و اجرای دکوراسیون اداری دفاتر آن را پذیرفتن.
تیم طراحی به جهت تاکید بر سبک مدرن انتخابی از رنگ بندی خنثی مانند سفید و خاکستری در بیشتر قسمتها و مبلمان اداری این محیط  استفاده نمودند و در بعضی قسمتها به جهت بالا بردن جذابیت محیط، از رنگ چوب روشن بهره بردند
همچنین از پارتیشن تمام شیشه تکجداره در جداسازی قسمتهای مختلف این مجموعه و از گیاهان سبز در فضای داخلی آن استفاده کردند.


Pyramid_T-794(1)

Pyramid_T-794(3)

Pyramid_T-794(6)

Pyramid_T-794(8)

Pyramid_T-794(11)


دکوراسیون اداری پیرامید طرح

decoration inteior
۲۵فروردين

شرکت EMEA Uber که در آمستردام-کشور هلند واقع شده است در زمینه صنعت فناوری در راستای روند رو به رشد به  جهت حضور در بازارهای جهانی با شعار “فکر کردن محلی به گسترش جهانی” مشغول به فعالیت است. این شرکت در سال 2017 برای محقق کردن خواسته و شعار سازمانی خود برای اتصال مردم و فرهنگ ها و همچنین درک بازارهای همیشه در حال تحول در اطراف خود ، شرکت معماری و  طراحی داخلی Assembly را جهت طراحی و اجرای دکوراسیون اداری محل کار خود به صورت تخصصی و ساده  انتخاب نمودند.

تیم طراحان با بکارگیری ایده هایی همچون گیاهان سبز،پارتیشن شیشه ای تک جداره و … موفق به تکمیل طراحی فوق و کسب رضایت مشتری شده اند.
برای طراحی و اجرای دیزان محل کار خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.


Pyramid_T-684(1)

Pyramid_T-684(3)

Pyramid_T-684(6)

Pyramid_T-684(9)

decoration inteior
۲۲فروردين

شرکت The Engine یک موسسه فناوری در کمبریج-ماساچوست آمریکا می باشد 

این شرکت در سال 2018 تصمیم به تغییر کامل فضای دکوراسیون اداری دفتر خود که یک ساختمان کلاسیک در کمبریج می باشد گرفتند و آن را به یک آزمایشگاه برای فن آوری های مربوط خود تبدیل کردند.

به این منظور شرکت معماری SGA مسئولیت طراحی داخلی این شرکت را بر عهده گرفتند.

نکات بارز در طراحی و دیزاین این شرکت، بهره بردن از پارتیشن های اداری تمام شیشه می باشد که به دلباز بودن و استفاده بهینه از نور طبیعی در فضای مربوطه کمک بسیاری کرده است.

1

3

7

10

برای طراحی و اجرای چشمگیر و اصولی دکوراسیون داخلی شرکت خود با بکارگیری پارتیشن های اداری از نوع شیشه ای فریم لس با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.


decoration inteior
۲۰فروردين

برای طراحی دکوراسیون اداری شرکت CodigoDelSur که در شهر Montevideo- اروگوئه قرار دارد از  علاقه مندان به فن آوری، نوآوری و چشم انداز به آینده دعوت شد که در خصوص طراحی داخلی مناسب برای این عمارت قدیمی نظرات و طرح های موردنظر خود را ارائه دهند که در نهایت با اکثریت آرا سبک Steampunk (ترکیبی از دیزاین لوکس و پیچیدگی های عمارت قدیمی با نوآوری و آینده نگری) پیشنهاد و اجرا گردید.

زمانی که بازدید کنندگان و کارمندان این مجموعه وارد این عمارت زیبا و خاص می شوند، انگار وارد دنیایی سورئالیستی سرشار از پیچیدگی و تکنولوژی، شده اند 

Pyramid_T-718(1).docx

Pyramid_T-718(3).docx

Pyramid_T-718(6).docx

Pyramid_T-718(9).docx


دکوراسیون اداری پیرامید طرح

decoration inteior
۱۸فروردين

شرکت تولید DuPont که در شهر بوگوتا- کلمبیا قرار دارد و دارای قدمتی 216 ساله با ساختاری سنتی و محافظه کارانه به شکل دفاتر بسته جهت فعالیت و همکاری کارکنان می باشد .

این شرکت در سال 2018 تصمیم به تغییر کلی فرمت دکوراسیون اداری مجموعه خود گرفتند و به همین منظور گروه معماری Contract Workplaces را برای اینکار انتخاب کردند.

از آیتم های موفق و موثر در طراحی دکوراسیون داخلی جدید و مدرن این شرکت که توسط گروه طراحان داخلی انجام گردید می توان به بهره بردن از پارتیشن شیشه ای فریملس (تک جداره) با فریم آلومینیوم و یراق آلات به رنگ مشکی در جداسازی بخش های مختلف کاری در این دفتر اداری اشاره نمود.

برای دیزاین داخلی حرفه ای و زیبای فضای دفاتر کار خود با مجموعه دکوراسیون اداری پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.


Pyramid_T-791(1)

Pyramid_T-791(3)

Pyramid_T-791(4)

Pyramid_T-791(7)

Pyramid_T-791(9)


decoration inteior
۱۰فروردين

شرکت Dixy که در زمینه خرده فروشی مواد غذایی فعالیت دارد در مسکو واقع گردیده. این شرکت در سال 2018 با هدف خلق محیط کاری جدید با ویژگی باز بودن فضا و شفافیت جهت ارتباط و تعامل بیشتر ما بین کارمندان و مشتریان اقدام به انتخاب شرکت معماری داخلی OFFCON برای طراحی و اجرای دکوراسیون اداری خود گرفت.

تیم طراحان با زبردستی و بسیار ماهرانه اقدام به پیاده سازی خواسته کارفرما نمود و به این منظور مبلمان و سبک مدرن اداری را برای طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان این فضا انتخاب کردند.

برای طراحی و اجرای دکوراسیون و مبلمان اداری خاص دفتر شرکت خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-729(1).docx

Pyramid_T-729(2).docx

Pyramid_T-729(11).docx



decoration inteior