دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

۳۱مرداد

شرکت بزرگ انرژی BPX که در زمینه نفت و گاز، در کلرادو (دنور)- ایلات متحده آمریکا فعالیت دارد. در سال 2018 به فکر طراحی و اجرای دکوراسیون اداری دفاتر جدید خود افتادند و تاکید مدیران آن خلق فضای کاری با احساس راحتی منزل شخصی عنوان گردیده است.به همین منظور مسئولیت امر طراحی و چیدمان این پروژه به استدیو معماری Stantec سپرده شد.
تیم طراحان خوش ذوق این پروژه در اولین قدم تمامی شرایط و اهداف را مدنظر قرار داده و به یکایک آنها اهمیت نشان داده است.
از نکات مهم و قابل تامل در دیزاین فوق می توان به استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس برای جداسازی 240 دفتر کار مختلف شامل دفاتر مدیران،معاونان،کارمندان،کنفرانس و… اشاره کرد که از تاثیرات مثبت این محصول بر روی محیط می توان از تردد مناسب نور طبیعی و زیباتر و دلبازتر نشان دادن فضای داخلی آن و علاوه بر این مورد به علت قدی بودن پنجره های بیرونی ساختمان ، بهره بردن از زیبایی رودخانه Platte نام برد.
برای طراحی و اجرای معماری داخلی حرفه ای و منحصر به فرد شرکت خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-800(1)

 

Pyramid_T-800(4)

Pyramid_T-800(5)

Pyramid_T-800(6)

Pyramid_T-800(8)

Pyramid_T-800(10)

 

decoration inteior
۲۲مرداد

آژانس تبلیغاتی Banda که در شهر کیف-اوکراین قرار دارد در سال 2018 با هدف طراحی و اجرای فضایی مناسب و کارآمد برای کارمندان و مدیران خود,از حداکثر نور طبیعی با دیزاین به شکل سالن باز بهره ببرند از گروه معماری balbek bureau جهت بازسازی و اجرای دکوراسیون اداری دفتر خود دعوت به همکاری نمود.
تیم طراحان در اولین قدم دیزاین، از سبک مینیمالیستی پیروی کردند و اوج خلاقیت خود را با خلق آثاری همچون ایجاد اتاق کنفرانس در قالب یک استخر شنا ، یک منطقه باربری پر جنب و جوش و میزهای کار با ابعاد بزرگ و ساده و به اصطلاح دمیدن روح هنری در دیزاین فوق نشان داده است.
 

Pyramid_T-796(1)

Pyramid_T-796(2)

Pyramid_T-796(3)

Pyramid_T-796(5)

 

 

دکوراسیون اداری پیرامید طرح

decoration inteior
۱۷مرداد

شرکت OpenWay, یک توسعه دهنده بین المللی درخصوص راه حل های نرم افزاری در سن پترزبورگ- کشور روسیه می باشد که در سال 2018 با اهمیت به آسایش و راحتی فضای کاری کارکنان خود و همچنین حفظ سبک و شخصیت تاریخی این مکان که در مرکز سن پترزبورگ که جز مراکز اصلی فناوری می باشد واقع گردیده ، تصمیم به طراحی و اجرای دکوراسیون اداری این مجموعه گرفت و مسئولیت این طراحی داخلی  را به استودیو معماری BRIZ سپرد.
تیم طراحان در دیزاین انجام گرفته این شرکت محیطی کاربردی و نمادین را برای شرکت OpenWay  ایجاد کردند.در چیدمان این محیط اداری فضاهای چند کاره و پارتیشن شیشه ای تک جداره با شکل های منحصر به فرد و رنگ های روشن خودنمایی می کند و بر جذابیت فضا افزوده است.

Pyramid_T-798(1)

Pyramid_T-798(3)

Pyramid_T-798(6)

Pyramid_T-798(10)

Pyramid_T-798(19)

 

برای طراحی و اجرای معماری داخلی حرفه ای و منحصر به فرد دفتر کار خود با مجموعه دکوراسیون اداری پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

 

decoration inteior
۱۳مرداد

شرکت پیرامید طرح با 15 سال سابقه درخشان در طراحی دکوراسیون اداری و دکوراسیون داخلی مسکونی و همچنین تولید مبلمان اداری آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد.این مجموعه با بهره گیری از زبده ترین مهندسین طراح در کنار دانش روز دنیا با ساختاری متفاوت از نظر برنامه ریزی و زمانبندی اجرا،آماده طراحی و اجرای انواع پروژه های دکوراسیون داخلی در زمینه فضاهای مسکونی،اداری و تجاری و همچنین هتل ها می باشد.لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر مرکزی این مجموعه تماس حاصل فرموده یا از سایت این شرکت به آدرس www.pyramidtarh.com دیدن فرمایید.

Pyramid_T-511(1)

Pyramid_T-511(4)

decoration inteior
۰۳مرداد
شرکت Compassion UK که در زمینه حمایت از کودکان فقیر و کمک رسانی به آنها در کشور انگلستان فعالیت می نماید در سال 2018 با هدف ایجاد یک محیط کار پویا، رنگارنگ، شاد و کودک محور باعث افزایش روحیه بشودد، مسئولیت طراحی و اجرای دکوراسیون اداری خود را به گروه معماری Blue Jelly سپرد.
تیم طراحان تمام تلاش خود را برای خلق یک فضای کاری نوآورانه و کارآمد برای کارکنان فعلی و همچنین نسل بعدی پرسنل به کار بسته است.

از نکات مهم در طراحی داخلی فوق می توان به طراحی به صورت سالن باز با امکاناتی همچون ایجاد یک سالن بزرگ با گنجایش 100 نفر مجهز به سیستم صوتی و تصویری جهت جلسات بزرگتر، اتاق جلسات مشترک، فضاهای تعبیه شده مناسب جهت مطالعه، قسمت انتظار و ملاقات، فضای سلامتی، آشپزخانه و تراس اشاره نمود.

برای دیزاین داخلی حرفه ای و ایده آل دفتر کار خود با کارشناسان ما در مجموعه دکوراسیون اداری پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.


Pyramid_T-797(1)

Pyramid_T-797(3)

Pyramid_T-797(4)

Pyramid_T-797(6)

Pyramid_T-797(8)


decoration inteior