دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۰۱آذر

 اگر به تاریخچه پارتیشن های اداری در ایران نگاهی بیندازیم در ابتدا یک شرکت برگزار کننده نمایشگاه های بین المللی یک سیستم پارتیشن مدولار اداری برای جدا سازی غرفه های نمایشگاهی خود ابداع کرد و این سیستم از اولین پارتیشن های تولید انبوه در ایران به شمار می آید که در بسیاری از شرکت ها و ادارات نیز مورد استفاده قرار گرفت .

این سیستم از پارتیشن ها دارای سرعت بالایی در نصب و جمع آوری بودند ولی به علت اینکه از ابتدا برای برگزاری نمایشگاه طراحی شده بودند طول عمر کوتاهی داشتند و می بایست هراز چندگاهی مورد باز بینی قرار می گرفتند. این نوع پارتیشن ها از یک سازه آلومینیومی همراه با ترکیبی از ام دی اف همراه بود که قطر کم آن و عدم تطابق ام دی اف و آلومینیوم از مشکلات پارتیشن های مذکور به حساب می آمد.


بعد از چند سالی که از عمر پارتیشن های فوق گذشت یک شرکت ایرانی اقدام به طراحی و ساخت پارتیشن های تمام ام دی اف نمود . طراحی این سیستم از پارتیشن های اداری به صورت یک سری تایل های منظم بود که با ژوئن از هم جدا می شد. درتقسیم بندی پارتیشن های مذکور بیشتر از ام دی اف و کمتر از شیشه استفاده می گشت وروش ساخت ابتدایی آنها امکان تغییر و جابجایی را از کاربر سلب می نمود که این مورد بسیاردردسرساز بود. از دیگر مشکلات به وجود آمده،عدم بکارگیری آنها در طول های بلند و تاریک بودن راهروها به لحاظ کم بودن شیشه ها و نیز شکننده بودن باطومی پرده مورد استفاده قرار گرفته در بین جداره های پارتیشن  محسوب می شد.

با گذشت زمان و تلاش طراحان، این نوع پارتیشن ها شکل بهتری به خود گرفتند و به شکل منظم در تمام قسمت های پارتیشن ، پنجره هایی از دو جداره شیشه با پرده کرکره طراحی شد. در این نوع طراحی به خاطر جلوگیری از شکست های ناگهانی شیشه می بایست تا ارتفاع 100 سانتی متری از سطح زمین را با ام دی اف می مهار می کردند . این نوع پارتیشن های اداری شکل کامل تری نسبت به طراحی قبلی داشت ولی هنوز اشکالاتی در آن دیده می شد به طور مثال با وجود این که در همه قسمت ها شیشه وجود داشت ولی نوردهی آن هنوز کم بود و اشکالاتی درساخت پرده های داخل آن دیده می شد.



تهران : شهرک غرب - خیابان سپهر - پلاک 4
موبایل : 9124398678 - 0098
9125582271 - 0098 
ایمیل : info@partitionsaz.ir
         sale@partitionsaz.ir
decoration inteior
۰۱آذر

هتل ها بعنوان یکی از اصلی ترین مباحث در صنعت گردشگری کشورهای مختلف به حساب می آیند و برای استراحت چه در تعطیلات و یا در مسافرت های کاری مورد توجه قرار می گیرند.تمیز و زیبا بودن فضای هتل در نظر میهمانان آن بسیار مهم جلوه می کند و استفاده از متریال هایی با قیمت مناسب،طول عمر بالا با قابلیت شستشو و.. برای صاحبان هتل ها اهمیت ویژه ای دارد.قابل ذکر است طراحی اصولی و کارآمد دکوراسیون داخلی هتل ها به تمامی این تفکرات پایان می بخشد.

امروزه با رونق گرفتن صنعت توریسم،طراحی داخلی هتل ها از اهمیت ویژه ای برخوردار گشته است.جذب شمار کثیری از مسافران فقط با ساخت و طراحی فضاهای گوناگون هتل مطابق با استانداردهای بین المللی میسر خواهد بود.

طراحان مجموعه پیرامید طرح با آشنایی کامل از مواد و متریال های مخصوص هتل ها و نیز با آگاهی از استانداردهای بین المللی در طراحی و اجرای بهینه دکوراسیون داخلی هتل ،شما را همراهی می نمایند.

تهران- شهرک غرب- خیابان سپهر- پلاک 4

پست الکترونیکی : info@pyramidtarh.com – pyramidtarh@gmail.com

تلفن تماس : 09124398678  /    09125582271

طراحی هتل شرکت پیرامید

decoration inteior
۰۱آذر

تخت‌های دو طبقه به هدف اشغال کردن فضای کمتر برای استفاده بهینه از فضای اتاق در اشکال سرگرم‌کننده و جذاب طراحی شده‌اند. از آنجا که در خانه‌های آپارتمانی امروزه فضای کافی حرف اول را می‌زند بهتر است که کمی هم عمودی فکر کنیم! تخت‌های دو طبقه با مزیت‌های چندجانبه خود بخش مهمی از جذابیت اتاق خواب‌های کودک را در سرتاسر کره زمین به خود اختصاص می‌دهند. با این حال نباید این گونه تخت‌ها را فقط محدود به اتاق‌های کودکان دانست.

حتی اتاق خواب‌های بزرگسالان و اتاق مهمان هم می‌تواند از مزیت طراحی هوشمندانه تخت دو طبقه بهره ببرند که هم از نظر فضایی و هم زیبایی هنری ترکیب بسیار هوشمندانه ای را تشکیل می‌دهند.

طراحی یک تخت خواب دو طبقه و یا خرید یکی از آنها برای خانه تان را صرفا به دید استفاده بهینه از فضا در نظر نگیرید بلکه مدل و شکل آن هم فاکتور بسیار مهمی است و بخصوص در زمان انتخاب مناسبترین دکور برای اتاق فرزندتان این فاکتور مهم تر هم می‌شود. در زیر تعدادی از جذاب‌ترین و بروزترین تخت‌های دو طبقه را خواهید دید…


تهران – همت غرب – بلوار دهکده المپیک ، چهارراه زیبادشت ، نبش مرودشت جنوبی ، ساختمان پویانو

۰۹۱۲۱۴۶۰۶۴۷

 ۴۴۷۲۷۲۰۰ ۰۲۱

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو 

decoration inteior