دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

۱۳ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۶مهر

شرکت Diageo  یکی از بزرگترین توزیع کنندگان الکل در جهان می باشد که دارای مجموعه ای چشمگیر و گسترده از مارک های نمادین مثل  Johnny Walker, Guinness, Smirnoff, Tanqueray و بسیاری دیگر می باشد.

این شرکت جوان و موفق که دارای روحیه کارافرینی  می باشد در سال 2018 تصمیم گرفتند محیط اداری خود را به صورتی بازسازی کنند که تعامل و ارتباط مناسبی بین مشتریان، برندهای موجود و مردم ایجاد شود. به همین منظور این شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی دفتر اداری خود، گروه معماری M Moser Associates را انتخاب کردند. 


Pyramid_T-694(1)

Pyramid_T-694(3)

Pyramid_T-694(5)

Pyramid_T-694(7)


دکوراسیون اداری پیرامید طرح


decoration inteior
۲۴مهر

شرکت معماری  FORM، طراحی و دیزاین داخلی دفتر کار بنیاد فوتبال ایالات متحده آمریکا  در شهر واشنگتن دی سی در سال 2017 اجرا کرده است. 

از نکات بسیار مهم و پر اهمیت دکوراسیون داخلی بنیاد فوتبال آمریکا می توان به استفاده از آیتم های مثل توپ فوتبال و تصاویر جوانان و مربیان، طرح های گرافیکی بر روی دیوارها در سراسر این محیط اداری اشاره کرد که تماما با نمادگرایی فوتبال و الهام از جوانان، قصد دارد به جوامع شهری خدمت کنند و هدف اصلی آنها از این مدل دیزاین این است که طراحی بنیاد فوتبال ایالات متحده باید بازتابی شگرف از ورزش فوتبال باشد.


Pyramid_T-711(1).docx

Pyramid_T-711(2).docx

Pyramid_T-711(3).docx

Pyramid_T-711(4).docx

Pyramid_T-711(5).docx


ما به شما علاقه مندان، دکوراسیون اداری پیرامید طرح را پیشنهاد می کنیم.

decoration inteior
۲۲مهر
فعالیت شرکت  Mapbox در زمینه پلت فرم داده های پیشرو برای برنامه های تلفن همراه و وب می باشد.  این شرکت درسال 2018 برای طراحی دکوراسیون داخلی دفتر جدید خود در شهر واشنگتن دی سی، شرکت معماری Stantec را انتخاب کردند.
طراحان Stantec با بررسی کردن دقیق تمامی جزئیات و نظرات کارفرما، موفق به طراحی این دیزاین زیبا شدند. از مهمترین ایتم استفاده شده در این دکوراسیون می توان به بکارگیری  هوشمندانه پارتیشن تک جداره شیشه ای اشاره کرد که برای جداسازی بخش های مختلف این محیط اداری از یکدیگر استفاده می شود. 

Pyramid_T-709(1).docx
Pyramid_T-709(2).docx
Pyramid_T-709(5).docx
Pyramid_T-709(11).docx

برای ارائه بهترین دکوراسیون ها و معماری های داخلی با شرکت دکوراسیون اداری پیرامید طرح همراه باشید.
decoration inteior
۱۹مهر

شرکت BSE  Global که در زمینه توسعه مکان های ورزشی در نیویورک فعالیت دارد در سال 2018 به جهت سازماندهی و طبقه بندی کارکنان خود در یک دفتر اداری واحد و نیاز داشتن محل کاری جذاب که تماما نشان دهنده تعهد و استقامت  این مجموعه می باشد، اقدام به انتخاب گروه معماری TPG نمودند.

تیم طراحی TPG با در نظر گرفتن نیازها و اهداف اصلی کارفرما ، اقدام به دیزاین داخلی این فضای اداری با متریال و تکنیک های به روز نمودند و در برخی موارد ساختارشکنی کردند

 همچنین نام شرکت BSE Global در جای جای این دفتر اداری از قسمت ورودی گرفته تا اتاق جلسات و بر روی استیکر پارتیشن های اداری و دیوار سبز به کار رفته است، که ایده های خیره کننده و جذاب طراحان می باشد.


علاقه مندان به این مدل دکوراسیون داخلی اداری می توانند با مجموعه دکوراسیون اداری پیرامید طرح تماس بگیرند.


Pyramid_T-720(1).docx

Pyramid_T-720(3).docx

Pyramid_T-720(5).docx

Pyramid_T-720(11).docx

decoration inteior
۱۷مهر
دکوراسیون اداری زیبا دفتر املاک JLL، شرکت معماری M Moser Associates  طراحی و اجرا کرده است. این دفتر املاک در شهر سانفرانسیسکو- آمریکا قرار دارد.
هدف اصلی صاحبان این دفتر، تغییر دادن فرهنگ، سبک کار و فرمت کلی این مجموعه از کابین های بسته و قدیمی به محیط کاری مشترک با طراحی به صورت فضای باز عنوان شده است.
طراحان با انتخاب مناسب سبک مدرن و استفاده از رنگ غالب سفید و خاکستری در کنار رنگ های شاد، باعث ایجاد جلوه خاص به این دفتر اداری شده اند.

Pyramid_T-719(2).docx

Pyramid_T-719(3).docx

Pyramid_T-719(5).docx

لینک مرجع: 

decoration inteior
۱۵مهر

شرکت پارتیشن ساز با به کار گیری نیروهای مجرب تمامی تلاش خود را می کند که کار نصب پارتیشن های ام دی اف را در حداقل زمان ممکن و بابالاترین کیفیت انجام دهد . 

 این شرکت می تواند کار نصب پارتیشن ها را تا ابعاد 150 متر مربع در روز تولید کند و در محل مورد نظر نصب نماید . زمان تحویل پارتیشن های ام دی اف هفت روز کاری است و در مواقع ضروری تا یک روز کاری قابل اجرا هستند. 

یکی از مزایای که این محصول دارد قابلیت جابه جایی آسان آن است که باعث شده است نظر کارفرمایان را به خود جلب کند .

decoration inteior
۱۵مهر
شرکت نرم افزاری TOPdesk  که در Delft-کشور هند قرار دارد، کار طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری این شرکت را به گروه معماری Refitters BV سپردند.
هدف اصلی کارفرما این پروژه، ایجاد کردن تغییرات در فضای اداری شرکت، ایجاد یک محیط کاری یکپارچه با توجه ویژه به نور، ارتباط و تعامل متقابل بین کارکنان و مشتریان و اوقات فراغت بوده است.

Pyramid_T-690(1)
Pyramid_T-690(2)
Pyramid_T-690(3)


decoration inteior
۱۲مهر

شرکت نرم افزاری ارتباطات MNF که در شهر سیدنی قرار دارد، در سال 2017 به جهت رشد سریع در یک دوره کوتاه، نیاز مبرمی را به دفتر اداری خاص با دکوراسیون و مبلمان زیبا و چشمگیر در حرفه خود، احساس می کرد که بعد از بررسی های بسیار و انتخاب کردن گروه طراحی داخلی مناسب، شرکت بازرگانی Sheldon، این شرکت را به خواسته اصلی شان رساند.

طراحان در دکوراسیون داخلی مدرن این فضا، از رنگ های خنثی همچون سفید و طوسی روشن بهره برده بودند، از رنگ آبی برای جلوه دادن به معماری داخلی این دفتر اداری، استفاده نموده است.


سایت دکوراسیون اداری پیرامید طرح دارای مقالات بیشماری از انواع دکوراسیون های خاص شرکت های بزرگ دنیا می باشد.


Pyramid_T-717(3).docx

Pyramid_T-717(2).docx

Pyramid_T-717(1).docx



decoration inteior
۱۰مهر

دکوراسیون مدرن و شیک دفتر املاک و مستغلات PropertyFinder که در شهر دبی قرار دارد، در سال 2018 توسط گروه طراحی داخلی Swiss Bureau طراحی و به اجرا در آمده است. 

طراحان با خلاقیت و هنر خود، در دیزاین انجام شده، توسعه و یکپارچگی قسمتهای مختلف دفتر را به خوبی انجام داده اند که نظر کارفرما را کاملا لحاظ کرده اند.

استفاده از رنگ چوب راش در کف،سقف و دیوارها در کنار رنگ شارپ و زنده قرمز در مبلمان اداری ،پارتیشن شیشه ای آلومینیوم تک جداره با تردد نور طبیعی کافی و گیاهان سبز از رمز های موفقیت معماری داخلی این شرکت می باشد.


Pyramid_T-697(1)

Pyramid_T-697(3)

Pyramid_T-697(4)


برای درک و بررسی بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید.

دکوراسیون اداری پیرامید طرح

decoration inteior
۰۸مهر

شرکت معماری MVD Ontwerp در سال 2018 طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر تجاری شرکت Ricoh، که در شهر آمستردام واقع شده است را انجام داده است. هدف اصلی شرکت Ricoh از این طراحی داخلی، ایجاد کردن محیطی گرم با ظاهری مدرن عنوان شده است.

طراحان این شرکت معماری، با استفاده کردن از المان و متریال هایی مثل پارتیشن های فلزی با پروفیل مشکی، فرش های زیبا، چوب و اکسسوری های خاص، توانستند معماری داخلی فوق العاده ایی را به اجرا درآورند.


Pyramid_T-714(1).docx

Pyramid_T-714(12).docx


برای دیدن تصاویر بیشتر به سایت دکوراسیون اداری پیرامید طرح مراجعه فرمایید.

decoration inteior