دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۰۳مهر

طراحان داخلی امروزه برای جداسازی سالن های باز و فلت پروژه های اداری و تجاری خود از دیوارهای آجری یا دیوارهای پیش ساخته استفاده نمی کنند چرا که تفکر اکثر افراد از بودن در فضایی محصور ، دلگیر و تاریک با بهره بردن از نور مصنوعی به سمت کار کردن در محیطی باز با حداکثر استفاده از نور طبیعی و همینطور بالا بردن جذابیت دکوراسیون دفتر کار سوق داده شده است . بدین منظور افراد جامعه و همینطور معماران داخلی جهت ایجاد برخی از بخش ها همچون اتاق جلسات و کنفرانس ، آشپزخانه ، اتاق بازی ، فضای مربوط به استفاده از تلفن همراه برای کارکنان و... در فضاهای خاص و لوکس اداری خود از محصولی با عنوان پارتیشن تک جداره آلومینیومی استفاده می نمایند که علاوه بر زیبایی وصف ناپذیر آن تا 70% شکست صدا در محیط ایجاد می نماید که این امر رضاین کارفرمایان مختلف را در بر داشته است .
پیرو مطالب درج شده فوق ، تصاویر زیبایی از پارتیشن فریم لس شیشه ای شرکت Avanti که در زمینه ارائه خدمات فن آوری ماهواره ای در لندن – کشور انگلیس مشغول به فعالیت است را برای شما عزیزان به اشتراک می گذاریم . مدیران شرکت Avanti در سال 2020 به منظور رهایی از معماری دفتر کار قدیم خود که بر پایه دیوارهای آجری بنا شده بود و هر تیم کاری دارای اتاق جداگانه بود از شرکت Peldon Rose دعوت به همکاری نمودند که با نگاهی اجمالی به عکس های به اشتراک گذاشته شده ذیل اگر چه شاهد دکوراسیون ساده و مدرن هستید لیکن پی به هنر و خلاقیت تیم طراحی Peldon Rose خواهید برد چرا که خواسته کارفرما را برآورده ساخته است .
پارتیشن های تک جداره آلومینیومی که قسمت اصلی آن از شیشه های سوپر کلیر سکوریت تمام قد تشکیل شده و یک قاب از پروفیل آلومینیوم دور کار نصب می گردد با تنوع مثال زدنی از رنگ بندی و تنوع در انتخاب انواع فریم آلومینیوم در کیفیت های مختلف روبروست که این امکان را به کارفرما می دهد با توجه به رنگ بندی اجرا شده در دکوراسیون داخلی دفتر کار خود یا مطابق با پارتیشن ایده آل بر اساس سلیقه خود از رنگ بندی خاص در پروفیل و یراق آلات درب پارتیشن بهره مند شوند .

 

شرکت پارتیشن ساز با سالها تجربه در زمینه تولید و نصب انواع پارتیشن های اداری ، شما را در انتخاب مناسب نوع پروفیل و یراق آلات مربوطه بر اساس پروژه جاری و شرایط خاص آن یاری می رساند لذا کافی است برای طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای فریم لس دفتر کار خود با کارشناسان ما در مجموعه پارتیشن ساز  تماس بگیرید 

decoration inteior
۰۳مهر

از آنجایی که امروزه افراد برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فضاهای مسکونی و اداری خود وقت و هزینه قابل توجهی تخصیص می دهند تا در نهایت معماری داخلی محیط مربوطه و همینطور متریال ها ، وسایل و طرح های اجرا شده بر اساس سلیقه آنها و بسیار ایده آل و حرفه ای انجام گردد در این مبحث در نظر داریم عکس های زیبا و جذابی از طراحی داخلی اتاق خواب مستر به سبک کلاسیک را به اشتراک گذاشته و به آن بپردازیم .
در اکثر مواقع طراحی داخلی های کلاسیک انجام گرفته در اتاق خواب ارمغان ظرافت و زیبایی خواهند بود . استفاده از المان های طراحی در سبک کلاسیک تفکر ظرافت ، خویشتنداری و عقلانیت را براب فضای مربوطه به ارمغان می آورند به طور مثال در پروژه مذکور می توانیم به فرم هایی که در گچ بری های روی دیوار مشاهده می نمایید اشاره نماییم که حاصل تفکر صحیح معماران در طی سالیان دراز می باشد .
اولین ایده و جرقه های این سبک (کلاسیک) از زمان یونانیان و رومی های باستان زده شده است و تا به امروز در جریان می باشد . به کارگیری گچ بری های روی سقف و دیوار ، استفاده از پارچه های مجلل و ابریشمی و همچنین طلا و نقره در لوازم و اکسسوری این گونه فضاها اشاره به اشرافیت این سبک زیبا دارد . اگر این شکوه و عظمت را دوست دارید و اگر تمایل به استفاده از این سبک در فضاهای خصوصی منزل خود دارید پس خود را خوش شانس بدانید زیرا لمس هر روزه این هنرمندی های زیبا روح شما را بسیار لطیف کرده و جلا می بخشد.
سبک طراحی فضاهای خصوصی شما منعکس کننده خصوصیات اخلاقی تان می باشد و همانطور که می دانید محل خواب و استراحت شما باید سرشار از آرامش و به دور از شلوغی ها و دغدغه های روزمره باشد . مهمتر از همه باید دید انتخاب یک فضای کلاسیک برای شما مناسب است یا خیر زیرا نیاز به فضایی با متراژ وسیع دارد .
قابل ذکر است بر خلاف دیدگاه عمومی همیشه وجود گچ بری های پیچیده و فضاهای پر کار موجب شلوغی و از بین بردن آرامش اتاق خواب نمی شود . طراحی اصولی سبک کلاسیک به دلیل استفاده از فرم های نرم که حاصل تجربه و تفکر سالهای متمادی طراحان داخلی و معماران می باشد نه تنها موجب شلوغی فضا نمی شوند بلکه آرامش خاصی را به فضا هدیه می دهند . تصاویر گویای مطلب می باشند .
برای طراحی دکوراسیون داخلی تخصصی و چشمگیر فضای مسکونی و اداری خود با کارشناسان زبده ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

 

Pyramid_T-842(1)

 

 

Pyramid_T-842(3)

 

decoration inteior