دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۸ارديبهشت

امروزه ایده آل ترین گزینه برای تفکیک فضاهای اداری استفاده از پارتیشن می باشد. پارتیشن ها فضای کمی را اشغال کرده و همچنین در زیباتر شدن محیط پیرامون نیز تاثیر بسزایی دارند

از طرف دیگر امروزه با رشد و پیشرفت مشاغل و شرکت ها و ورود پرسنل جدید معمولاً ادارات با مشکل کمبود فضا و امکانات لازم مواجه می گردند که همین امر باعث نابسامانی و همینطور پایین آمدن راندمان کاری کارمندان و مدیران می شود. از الزامات محیط های اداری نیاز به فضایی تفکیک شده و در عین حال دارای امکاناتی همچون کمدهای زمینی و فایل می باشد و با وجود فضای کم این امر میسر نبوده و یا به سختی و با کوچک کردن فضا به دست می آید. این امر متخصصان و طراحان گروه پارتیشن ساز را بر آن داشت تا با یک طراحی خلاقانه و تولید پارتیشن های ترکیبی این مشکل را برطرف نمایند.

پارتیشن های ترکیبی:
این نوع از پارتیشن ها از تلفیق کمد ایستاده و پارتیشن های دوجداره شیشه ای بوجود می آید که علاوه بر جداسازی فضا ،با جادار بودن کمدها مشکل کمبود فضای شما را نیز برطرف خواهند کرد. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید این ترکیب از نظر ابعاد و اندازه با پارتیشن ها برابر بوده و در هر دو از یک متریال و رنگ بندی استفاده می کنند تا با تلفیق این دو محصول بتوانند محیطی زیبا را بوجود آورند.

از لحاظ ظاهری سعی شده تا کمترین تفاوت را بین این دو محصول حس کنید.شایان ذکر است هر دو نیمه ام دی اف بوده و با قرار گرفتن در کنار هم ترکیبی زیبا را خلق می نمایند. پایه های استیل بکار رفته در زیر کمدها زیبایی خاصی به آن می بخشد و برای نظافت نیز گزینه مناسبی می باشد. درب های شیشه ای دارای یراق آلات درجه یک بوده و این اطمینان را به شما می دهند که در محیطی امن و همراه با آرامش به کار خود ادامه دهید

 تلفیق پارتیشن دوجداره و کمد ایستاده  پارتیشن ساز

decoration inteior
۲۵ارديبهشت

در صد سال گذشته سنت جاری برای مدیران بدین نحو بود که هر مدیر خود را در یک اتاق نسبتاً محدود جای داده تا فارغ از مزاحمت دیگران به کار کارمندان که در اتاق های بزرگتری مستقر بودند نظارت نماید. تعداد و اندازه این اتاق ها مناسب با وسیعتر شدن فعالیتها تغییر می نمود و گاهی دامنه این تغییرات موجب می گردید که یا به ساختمان اضافه شود و یا به ساختمان بزرگ دیگری نقل مکان نمایند.
این تغییرات که متضمن دور شدن برخی بخش ها از هم گردید نیاز به وسائل ارتباطی را ضروری می نموده تا قبل از آن پیام ها به صورت یادداشت ارتباط بین نقاط مختلف تشکیلات را تامین می نمود. با وسیعتر شدن تشکیلات نارسائی این شیوه آشکار شد.لازمه ی تصمیم گیری های قاطع و مشخص،آگاه بودن از کلیه ی اطلاعات موجود می باشد و تضمین کننده چنان شرایطی وجود ارتباط سریع و مطمئن می باشد. بنابراین عدم کارایی تشکیلات قدیمی اداری دگرگون نمودن وضع موجود را اجباری می نمود.
حدود ده سال پیش ابتدا در کشور آلمان و سپس در کشورهای اسکاندیناوی و انگلستان وجود یک نوع شباهت بین عملکرد اداری و خط تولید کارخانه مورد توجه قرار گرفت.در یک تشکیلات اداری کارهای جاری در یک چرخش مشخص در جریان بوده و کلیه ی کارمندان همراه با روسا در یک رابطه نزدیک و معلوم قرار داشتند و اطلاعات نیز مانند مواد اولیه بین افراد توزیع می شدند.
روند این تشکیلات مانند یک واحد صنعتی می بایست قادر باشد.با استفاده از تکنیک های جدید در مقابل نیازها و خواسته های جدید خود را متحول نماید.
در نگرش جدید اساسی ترین نیاز یک اداره به صورت زیر مشخص می گردد:
1- ضرورت وجود یک ارتباط نزدیک فیزیکی و ارگانیکی بین کارمندان.
2- وجود فضا و تجهیزات موردنیاز متناسب با تحولات جدید.
3- ترکیبی از فضاهای متنوع و خوشایند که قابلیت انعطاف نیز داشته باشد.

پارتیشن بندی اداری پارتیشن ساز

decoration inteior
۲۱ارديبهشت

پارتیشن های تک جداره و دوجداره هر دو کار تفکیک و جداسازی فضاهای اداری را به خوبی انجام می دهند ولی از نظر ظاهری و همچنین کارآیی متفاوت می باشند.در ذیل به شرح این دو محصول می پردازیم

1- پارتیشن دوجداره :
به قطر 16 میلیمتر تشکیل شده است که MDF پارتیشن دوجداره از دو لایه شیشه 4 میل فلوت و دو لایه مابین این دو لایه شیشه از پرده کرکره طرح سوئدی استفاده گردیده که دارای دو حالت سایه و روشن می باشد.قابل ذکر است از بارزترین کاربردهای آن می توان به تغییر میزان نور و کنترل دید اشاره نمود

این نوع پرده ها در جهت عمودی قابل حرکت نیستند که این امر باعث ماندگاری و افزایش طول عمر آنها می گرد.د یکی دیگر از کاربردهای پارتیشن دوجداره عایق بودن آن در برابر صدا می باشد که می تواند محیطی آرام و به دور از هیاهو را برای شما مهیا ساز.د در محیط هایی که نیاز به اجرای این محصول تا سقف باشد این قابلیت وجود دارد تا نسبت به اشکال مختلف سقف شامل گچ بری های کناری و ... تغییر حالت داده و متخصصان در امر اجرا ،آن را به بهترین شکل ممکن نصب و اجرا نمایند.
2- پارتیشن تک جداره :
در این محصول از یک ام دی اف به قطر 16 میلیمتر و شیشه ای به قطر 4 میلیمتر استفاده شده است

در این نوع پارتیشن از پرده های ولوم دار استفاده نمی شود بنابراین قابلیت کنترل دید در آنها وجود نداشته و می توان به صورت ثابت و با استفاده از سند بلاست شیشه ها دید را محدود نمود.همچنین می توان لوگو ،آرم و علائم مخصوص شرکت ها یا ارگان های مختلف را بر روی آنها حک نمود.
قابل ذکر است در صورت نیاز کارفرما به استفاده از درب،حداقل ارتفاع قابل اجرای پارتیشن در هر دو محصول فوق 213 سانتیمتر می باشد.

مقایسه پارتیشن تک جداره و دوجداره ام دی اف پارتیشن ساز

decoration inteior
۲۰ارديبهشت

شیشه سکوریت، شیشه میرال، درب شیشه ای، شیشه نشکن و ... اینها نام هایی هستند که برای شیشه های فضای خارجی در بین مردم بسیار رایج بوده است که این مسئله برای تمامی اجناس موجود در بازار نیز وجود داشته است بطور مثال افرادی دستگاه آبمیوه گیری را با برند تجاری مولینکس می شناختند.

این مسئله در مورد شیشه ها نیز صدق می کند.برای مثال سکوریت یک فرآیند حرارتی بوده و شامل عملیات حرارتی از گرم کردن یکنواخت جام شیشه تا دمای نرمی شیشه (بالای ۷۰۰ درجه سانتی گراد) می‌باشد. شیشه گرم شده بوسیله دمیدن هوای سرد به هر دو سطح شیشه سریعاً سرد می‌گردد.این فرآیند برای این انجام می شود زیرا شیشه سکوریت در مقابل شکستگی مقاومت بیشتری داشته باشد به صورتیکه می‌توان گفت مقاومت مکانیکی آن بیش از ۵ برابر می‌گردد و در صورت شکست شیشه، شیشه سکوریت به قطعات کوچک با لبه‌های صیقلی تبدیل می‌شوند که قدرت برش ندارند.این امر خطر صدمه را کاهش می‌دهد. به طور خلاصه نام های مشابه که برای شیشه در نظر گرفته شده است نیز به همین شکل انسان را به اشتباه می اندازد.

تفاوت پارتیشن شیشه ای و شیشه سکوریت پارتیشن ساز

decoration inteior
۱۹ارديبهشت

پارتیشن تک جداره عمودی متشکل از فریم دو جداره MDF تک جداره شیشه می باشد که با توجه به سلیقه مشتریان ابعاد جداره ها می تواند به صورت ارتفاع کوتاه ، نیمه بلند ، بلند متغییر باشد ولی قابلیت اجرا تا سقف را ندارند. MDF استفاده شده در این نوع پارتیشن ها به صورت 16 میلیمتری می باشد.این سیستم از پارتیشن های تک جداره قابلیت اجرا تا حداکثر ارتفاع 213 سانتی متر را داراست.لازم بذکر است درب برای این نوع پارتیشن تعریف نشده است ولی می توان از درب پارتیشن های دوجداره استفاده نمود.در این نوع پارتیشن فریم درب ها از فلز ساخته می شود تا تجهیزات قفل و یراق آلات را بتوان بر روی درب پیاده نمود. شیشه های مورد استفاده در این پارتیشن با ضخامت 6 میلیمتری و به صورت ساده، تمام سندبلاست و یا سندبلاست راه مات می باشد همچنین می توان لوگوی مشتریان را به صورت سندبلاست بر روی شیشه اجرا نمود.

از مزایای پارتیشن های تک جداره می توان به سبک بودن ، ارزان بودن و خاصیت جابجایی راحت آن و از معایب آن عایق نبودن نسبت به صدا و حرارت اشاره کرد.

پارتیشن تک جداره عمودی پارتیشن ساز

decoration inteior
۱۱ارديبهشت

درب های پارتیشن ام دی اف: 

درب های بسیار خلاقانه و زیبایی برای پارتیشن های ام دی اف تعریف شده است که چند نوع از آنها توجیه اقتصادی بیشتری برای کارفرما دارد که در تولیدات کارخانه جای گرفته است.یکی از پرفروش ترین درب های پارتیشن ام دی اف، درب های وسط شیشه می باشند که این مدل از درب ها با دو طرح شیشه وسط مات و راه مات عرضه می گردد. 

از دیگر درب های پرفروش برای پارتیشن ام دی اف درب های تمام ام دی اف بوده که زیبایی خاصی به پارتیشن می دهند ولی از نظر قیمتی نسبت به درب های وسط شیشه کمی پر هزینه تر می باشند.

در پارتیشن های ام دی اف امکان استفاده از درب های تمام شیشه با قطر10میلیمتر(سکوریت) یا درب های تمام چوب وجود دارد که این تنوع مصرف از امکانات خاص این محصول به شمار می آید.

دربهای پارتیشن ام دی اف  پارتیشن ساز

decoration inteior
۱۰ارديبهشت

خیلی از دوستان و کارفرمایان محترم بدلیل نداشتن اطلاعات کافی در زمینه طراحی و نحوه اجرای پارتیشن بندی اداری قبل از مشاوره با این مجموعه ، پارتیشن بندی فضای مورد نظر خود را برنامه ریزی و حتی متره می کنند. این موجب آن شد که کارشناسان مجموعه پارتیشن ساز اطلاعاتی در مورد مراحل پارتیشن بندی یک فضای اداری در اختیارتان قرار دهند.

اگر بخواهیم یک تفسیر کلی در خصوص پارتیشن بندی اداری داشته باشیم می توان گفت تفکیک فضاهای اداری برای بالا بردن راندمان کاری هر دپارتمان از یک مجموعه کاری مورد استفاده قرار می گیرد. این تفکیک فضا مستلزم نکاتی است که هر کدام لازم و ملزوم یکدیگرند . استفاده از پارتیشن ها بصورت تک و یا دوجداره با توجه به کاربری آنها از جمله این نکات می باشد. برای درک بهتر این مفاهیم به بررسی کامل مراحل مختلف کاری در مجموعه پارتیشن ساز می پردازیم.
1- بازدید اولیه:
اولین مرحله ، بازدید از محل مورد نظر و برداشت متره فضا می باشد . در این مرحله کارفرما نیاز های خود را درخصوص فضا های مورد نیاز ، تعداد پرسنل و نوع چینش آنها مطرح می نماید . در قسمت برداشت اولیه کارشناسان قسمت هایی همچون ورودی ها، پنجره ها (بعنوان مدخل نور) ، اوکابه پنجره ها (برای اتصال پارتیشن به دیوار) ، طرح و جنس سقف (در پارتیشن های متصل به سقف) ، سرمایش و گرمایش ، هوا سازها و در آخر مسیر های حمل قطعات پارتیشن ها به محل نصب را مورد بررسی قرار می دهند.

 مراحل پارتیشن بندی یک فضای اداری پارتیشن ساز

decoration inteior
۰۴ارديبهشت

برای زیباتر دیده شدن ترکیب پارتیشن های دو جداره ، طراحان این مجموعه طراحی خاص و بسیار ظریفی از پارتیشن با عنوان پارتیشن افقی ارائه کردند.این نسل جدید از پارتیشن دو جداره موجب کشیده تر دیده شدن آن در طول می شود و تمام شرایط پارتیشن های دوجداره را داراست ولی حد اکثر ارتفاع قابل اجرا  آن 320 سانتی متر می باشد .

پارتیشن دوجداره افقی پارتیشن ساز

decoration inteior
۰۲ارديبهشت

برای زیباتر دیده شدن ترکیب پارتیشن های دو جداره ، طراحان این مجموعه طراحی خاص و بسیار ظریفی از پارتیشن با عنوان پارتیشن افقی ارائه کردند.این نسل جدید از پارتیشن دو جداره موجب کشیده تر دیده شدن آن در طول می شود و تمام شرایط پارتیشن های دوجداره را داراست ولی حد اکثر ارتفاع قابل اجرا  آن 320 سانتی متر می باشد .

در پارتیشن ام دی اف با طرح دو جداره افقی همانطور که از اسم آن پیداست ساختار و اسکلت آن از ام دی اف به قطر 16 میلی متر استفاده می گردد که با روکشی از لمینیت و لبه آن از PVC به قطر 2 میلی متر پوشانده شده است . اتصالات این نوع پارتیشن ها از رافیکس بوده و به هیچ عنوان پیچ در ساختار آن به کار نرفته است تا در نهایت دقت ، زیبایی خاصی به آن بدهد . پارتیشن های دوجداره افقی در تمام ارتفاع های کوتاه ، نیمه بلند و تا سقف تولید می گردند. پارتیشن دو جداره افقی به لحاظ ساختاری بسیار مقاوم بوده و از ماندگاری و طول عمر بالایی نیز برخوردار است. در پارتیشن های ام دی اف ، شیشه و پرده به راحتی قابل تعویض می باشد ولیکن برای جابجایی آن حتماً باید با کارشناسان این مجموعه هماهنگ گردد .

 پارتیشن دوجداره افقی  پارتیشن ساز

decoration inteior