دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۵مهر

شرکت Weyerhaeuser که یکی از بزرگترین صاحبان خصوصی در زمینه جنگلداری و تولید چوب می باشد دفتر آن در واشنگتن- ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این شرکت در سال 2016 تصمیم به تغییر دکوراسیون اداری خود گرفت و بدین منظور طراحی و اجرای آن را به شرکت Mithun سپرد.
تیم طراحی در دیزاین دکوراسیون جدید از ترکیبی پویا شامل فضاهای کاری باز، کافه های چندمنظوره و اتاق های متناسب با فعالیت گروهی با هدف افزایش همکاری و تعامل در کل دفتر اداری استفاده نمودند و از چوب به عنوان متریال پایه جهت معرفی حیطه فعالیت این مجموعه در سقف و بخش های مختلف بهره بردند.

 

Pyramid_T-777(7)

Pyramid_T-777(5)

Pyramid_T-777(2)

 

 

گروه معماری و دکوراسیون اداری پیرامید طرح

decoration inteior
۱۸مهر

شرکت Jacada Travel که ارائه دهنده خدمات مسافرتی معتبر با خلق تجربیات خاص در سقر برای مشتریان خود می باشد دقیقاً چیزی فراتر از یک مسافرت معمولی و در لندن- کشور انگلستان واقع شده است و این شرکت در سال 2018 به منظور برجسته کردن شخصیت این شرکت و همچنین ایجاد محیط کاری الهام بخش برای کارمندان خود، طراحی دکوراسیون اداری آن را، گروه معماری داخلی Peldon Rose بر عهده گرفت.
از نکات مثبت و تاثیرگذار در دیزاین داخلی انجام گرفته فوق می توان به توجه ویژه به گیاهان سبز و ایجاد حس تازگی و طراوت برای کارکنان و همچنین مراجعه کنندگان این مجموعه در فضای اداری آن اشاره کرد. طراحی دکوراسیون داخلی Jacada Travel دارای چشم انداز خیره کننده ای است و نمونه ای عالی از یک محیط کار پایدار و معتبر می باشد که به دنبال حمایت و تقویت رشد مداوم در ساختار کلی مجموعه خود خواهد بود.

 

Pyramid_T-751(2).docx

Pyramid_T-751(4).docx

 

Pyramid_T-751(6).docx

decoration inteior
۱۱مهر

دفاتر فناوری اطلاعات دیجیتال Ergo که در ورشو- کشور لهستان قرار دارد. ایم شرکت در سال 2018 با همکاری شرکت Trzop Architekci موفق به خلق فضای اداری مدرن برای دفتر کار خود شدند که در این میان خلاقیت و هنر طراحی معماران داخلی Trzop Architekci به طرز شگفت انگیزی خودنمایی می کند.
تیم طراحی در اولین قدم ، راه حل و شیوه های فوق العاده کارآمدی را برای دیزاین و چیدمان این محیط اداری متناسب با نیاز کارمندان آن با چندین ویژگی مختلف برای همکاری بهینه ما بین پرسنل Ergo در فضایی مناسب و متعادل برای رسیدن به هدفی مشترک را ارائه و پیاده سازی نموده است که تا حد زیادی رضایت بخش به نظر می آید.
بهره بردن از آیتم هایی همچون چوب گرم در مبلمان اداری و دیوارها، پوشش کف ترکیبی در فضایی بزرگ و دلنشین شامل موکت- اپوکسی- پارکت لمینیت ، پارتیشن تمام شیشه و… بر زیبایی وصف ناپذیر این دفتر اداری افزوده است.
از نکات مهم در دیزاین داخلی فوق می توان به ایجاد محیطی پر شور با مجموعه ای از مناطق گوناگون از جمله اتاق بازی، آمفی تئاتر، قسمتهایی مخصوص همکاری و خلاقیت، سالن باز و همچنین فضاهایی اختصاص داده شده جهت کار آرام و بالا بردن تمرکز اشاره کرد.

Pyramid_T-804(3)

Pyramid_T-804(6)

Pyramid_T-804(9)

Pyramid_T-804(11)

Pyramid_T-804(15)

 

 

دکوراسیون اداری پیرامید طرح

decoration inteior
۰۴مهر

شرکت OCAD U CO که در تورنتو- کانادا قرار دارد یک مرکز حرفه ای در زمینه الهام بخشیدن به افرادی است که در مسیرهای جدید به سمت نوآوری و حل مسئله مشغول فعالیت هستند. در سال 2018 این شرکت تصمیم به طراحی دکوراسیون اداری دفتر کار خود در غالب محیطی پویا و پر جنب و جوش گرفت و این مسئولیت را به شرکت معماری داخلی Quadrangle سپرد.
 تیم طراحان ، دیزاین داخلی خاص و جذابی را برای این دفتر کار پیاده سازی نموده است. آیتم هایی همچون طراحی به صورت سالن باز و تفکیک فضاهای مختلف با رنگ های مفهومی و شارپ جهت مشخص کردن قسمت های گوناگون از برجسته ترین نکات رعایت شده در فضای اداری این شرکت می باشد.

 

Pyramid_T-803(1)

Pyramid_T-803(4)

Pyramid_T-803(8)

 

 

منبع: گروه معماری پیرامید طرح

 

decoration inteior