دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

پارتیشن بندی شرکت اداری CRA

پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۸ ب.ظ

 در سال 2018 شرکت معماری Elkus Manfredi برای بار دوم کار طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دفتر کار جدید CRA را در شیکاگو – ایالات متحده آمریکا بر عهده گرفتند . همانطور که در عکس های زیبای به اشتراک گذاشته شده ذیل مشاهده می نمایید تیم طراحی در پروژه فوق با چالش جدی روبرو بود چرا که باید فضایی تاریک و شلوغ و بدون نور را به محیطی با حداکثر نور طبیعی و با حس امنیت و راحتی خانه برای مدیران و پرسنل آن تبدیل می کرد . 

طراحان داخلی Elkus Manfredi برای رسیدن به خواسته خود راهکارهای مختلفی را بررسی نمودند و در نهایت از پارتیشن شیشه ای فریم لس جهت تفکیک قسمت های موردنیاز این دفتر اداری با فریم آلومینیوم ظریف و شیشه های تمام قد و همچنین نرده های شیشه ای در پله های متصل کننده طبقه همکف و دوم استفاده نمودند که بسیار رضایت بخش بوده است چرا که علاوه بر زیبایی ، نور طبیعی فراوانی را برای دفتر کار CRA به ارمغان آورده است .
معماری داخلی CRA به صورتی انجام گرفته است که کلیه معیارهای اساسی فضای کار در سراسر شرکت با در نظر گرفتن نوع فعالیت ها ، وظایف و نقاط تعامل در فضای داخلی آن انجام پذیرفته است و در این راستا Elkus Manfredi از تکنیک اصلی خود یعنی برقراری تعادل بین فضاهای خصوصی جهت کار آرام و متمرکز که مشاوران CRA عمدتاً به آن نیاز مبرم دارند و همچنین خلق فضاهایی با عنوان مناطق تجمع برای استراحت و سرگرمی جهت بالا بردن کارایی و عملکرد کارکنان استفاده نمودند .
ار نکات برجسته که در موفقیت طراحی داخلی شرکت CRA تاثیر بسزایی را ایفا نموده است می توان به پارتیشن بندی شرکت اداری CRA اشاره نمود .
مجموعه پارتیشن ساز با سالها فعالیت و کسب تجربه در زمینه تولید و اجرای پارتیشن شیشه ای تک جداره در فضاهای اداری مدرن و لوکس آماده ارائه خدمات به شما دوستان و همکاران عزیز می باشد . برای نصب پارتیشن تمام شیشه تخصصی و دلخواه در دفتر کار خود با کارشناسان حرفه ای ما به شماره های 09124398678 و 09121054610 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و بازدید رایگان بهره مند شوید .

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی