دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

درب شیشه ای در دکوراسیون اداری

پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۲۰ ب.ظ

 امروزه توجه افراد جامعه به طراحی و اجرای اصولی دکوراسیون داخلی دفاتر کار یا منازل مسکونی ، باعث گردیده محصولاتی همچون پارتیشن و درب های شیشه ای از محبوبیت بالایی در بین اقشار مختلف جامعه برخوردار باشد . پارتیشن شیشه ای فریم لس و درب های شیشه ای به دلیل استفاده از شیشه های تمام قد و رنگ بندی متنوع و زیبا فریم آلومینیوم در ساختار پارتیشن یکی از بهترین گزینه ها برای جداسازی فضای داخلی پروژه های اداری می باشند که علاوه بر شکست صدا تا 70% و عایق مناسب برودتی و حرارتی ، تاثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون دفاتر کار ایفا می نمایند .

برای درک بهتر موضوع در ذیل تصاویر زیبایی از معماری داخلی دفتر Tiger 21 در نیویورک – ایالات متحده آمریکا را به اشتراک می گذاریم که در ساختار آن از درب های شیشه ای با پروفیل آلومینیوم و یراق آلات به رنگ مشکی استفاده شده است . مدیران این مجموعه در سال 2019 به منظور خلق فضایی جذاب و منحصر به فرد برای کارکنان خود و همچنین ایجاد فضاهایی چند منظوره به صورت مناطق اداری با حفظ حریم خصوصی برای مدیران و پرسنل خود و مناطقی برای اجتماعات بزرگتر از شرکت معماری Kostow Greenwood دعوت به همکاری نمودند که همانطور که ملاحظه می نمایید نتیجه کار رضایت بخش بوده است .
از آیتم های برجسته به کار رفته در طراحی داخلی این دفتر کار خاص می توان به بهره بردن از پانل های چوبی گرم و یکرنگ در دیواره ها و مبلمان اداری و نورپردازی یکپارچه اشاره نمود که در نهایت محیطی گرم ، دلنشین و باشکوه را برای این سازمان رقم زده است .
برای طراحی و اجرای اصولی و خاص پارتیشن و درب شیشه ای اداری دفتر کار خود با مجموعه پارتیشن ساز با شماره های 09124398678 و 09121054610 تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان کارشناسان تخصصی ما بهره مند شوید.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی