دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۸فروردين

طراحی فوق العاده زیبای که در تصاویر مشاهده میکنید برای دفتر اداری یک شرکت توسعه املاک  Vanke می باشد که در شهر Shenzen کشور چین قرار دارد که در سال 2016 توسط یک شرکت معماری بین المللی BLVD طراحی و اجرا شده است 

این دفتر اداری نمونه بسیار عالی در زمینه حفظ محیط زیست  و صرفه جویی در انرژی  می باشد که از طریق معماری این را به وجود اوردند 

برای درک بهتر این موضوع شما را به دیدن تصاویر این پروژه جذاب و هنرمندانه دعوت میکنم.

Pyramid_T-533(6)



Pyramid_T-533(1)

Pyramid_T-533(2)

Pyramid_T-533(3)

Pyramid_T-533(4)

Pyramid_T-533(5)

Pyramid_T-533(6)

Pyramid_T-533(7)

Pyramid_T-533(8)

Pyramid_T-533(9)

Pyramid_T-533(10)

Pyramid_T-533(11)


طراحی و معماری مدرن دکوراسیون داخلی 

decoration inteior
۲۰فروردين

همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می کنید نمای ساختمان ویلایی بسیار زیبا و خاص به سبک مدرنیته می باشد که از رنگ سفید در نما و دارای پنجره های قدی و بلند و از کرکره های چوبی استفاده شده خب تا اینجا نمای بیرونی ساختمان به صورت سبک مدرن می باشد ول داخل این ویلا کاملا متفاوت دیزاین و طراحی شده.

طراحی داخلی دکوراسیون به سبک پست مدرنیست می باشد که واقعا زیبا می باشد و در تمامی نقاط خانه همچنین وسایل که به کار برده این موضوع دیده می شود.


 

استفاده از منابع طبیعی مانند نور و گردش هوا بوسیله پنجره های بلند و پاسیو که دارای یک آب نما نیز می باشد که نقش بسزایی در ایجاد آرامش در اتاق نشیمن دارد.

 

 

استفاده از چوب که یک متریال طبیعی است و با رنگ و طرح های جالبی که دارد در تمامی سبک های معماری به اشکال گوناگون استفاده می شود و بسیار کاربردی است.

استفاده از پارتیشن های تزئینی چوبی در کنار کف و دیوار پوش ها ،زوار درب،پله ها و اجزاء داخلی مانند میز و صندلی ها محیطی شاداب و زیبایی را به وجود آورده و در کنار کاربرد مناسب آن حس طبیعی بودن محیط را نیز القا می کند.

 

 

 

 

 


طراحی دکوراسیون داخلی ویلا به سبک پست مدرن

decoration inteior
۱۹فروردين

طراحی دکوراسون داخلی اداری فقط خریدن تعدادی میز و صندلی نیست بلکه وسیع تر از این کارها میباشد

باید تمام ابعاد را در نظر بگیریم از طراحی در و دیوار سقف و کف استفاده کردن از انواع متریال ها و آیتم هایی که باعث جذابیت و زیبایی آن میشود این کار هم از نظر بصری عالی می باشد هم از نظر تکنیکی

پس همه ی این عناصر است که باعث میشود یه دکوراسیون داخلی عالی به وجود بیاید

در ذیل شاهد طراحی دکوراسیون داخلی اداری شرکت ارتباطات Edelman هستیم که در لندن-کشور انگلیس قرار دارد و در سال 2017 به زیبایی هر چه تمام تر توسط شرکت Gensler در فضایی به متراژ حدودی 30000 مترمربع طراحی و اجرا گردیده است.
همانطور که در تصاویر به اشتراک گذاشته شده ذیل مشاهده می کنید از طراحی دکوراسیون داخلی فوق می توان پی به اوج خلاقیت طراح آن برد که از آن جمله می توان به در نظر گرفتن فضایی مفید در قسمت کنار پله های اتصال دهنده طبقه اول و دوم جهت گپ و گفتمان با قرار دادن بالشتک اشاره نمود.
شرکت پیرامید طرح با سالها تجربه موفق در خصوص طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فضاهای اداری آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت این مجموعه تماس حاصل فرمایید.


Pyramid_T-639(1)

Pyramid_T-639(2)

Pyramid_T-639(3)

Pyramid_T-639(4)

Pyramid_T-639(5)

Pyramid_T-639(6)

Pyramid_T-639(7)

Pyramid_T-639(8)

Pyramid_T-639(9)

Pyramid_T-639(10)

Pyramid_T-639(11)

Pyramid_T-639(12)

Pyramid_T-639(13)

decoration inteior
۱۴فروردين

دکوراسیون داخلی اداری جدید و زیبای فوق مربوط به شرکت Artdesk هست که در پاریس-فرانسه واقع گردیده و در سال 2016 کار طراحی و اجرای آن توسط طراحان Artdesk انجام شده است. ایده اصلی از تبدیل یک فضای صنعتی به دفتر مرکزی شرکت Artdesk این بود که یک محیط اداری جدید و منحصر به فرد را برای کارکنان و مشتریان خود ایجاد نمایند.تصاویر ذیل گویای موضوع می باشند.

برای طراحی و اجرای دکوراسیون اداری جدید شرکت خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-545(1)

Pyramid_T-545(2)

Pyramid_T-545(3)

Pyramid_T-545(4)

Pyramid_T-545(5)

Pyramid_T-545(6)

Pyramid_T-545(7)

Pyramid_T-545(8)

Pyramid_T-545(9)

Pyramid_T-545(10)

Pyramid_T-545(11)

Pyramid_T-545(12)

Pyramid_T-545(13)



دکوراسیون اداری جدید شرکت Artdesk

decoration inteior
۰۹فروردين

 

استفاده از رنگ های گرم در دکوراسیون داخلی باعث ایجاد انرژی مثبت و فضایی دلنشین تر خواهد شد.در فضاهایی مانند TV روم که جهت استراحت و سرگرمی ایجاد شده است استفاده از هر رنگ به صورت مجزا ایده مناسبی نمی باشد.هر یک از رنگ ها به تنهایی می تواند خسته کننده و یا بی روح باشد و باعث از بین رفتن انرژی های مثبت شود.ترکیب این دو عنصر در کنار هم در مبلمان و دیوار پوش ها توانسته تعادل را در محیط فوق حفظ نماید.

 

 

 

در محیط مجاور فضایی خاص و خلاقانه برای صرف غذا که با رنگ های روشن در محیط و رنگ مشکی در میز نهارخوری دیزاین شده که در کنار آشپزخانه ای مدرن خودنمایی می کند.

 

 

 

 

 

 

 

در فضاهایی که از رنگ خنثی مانند طوسی و یا کرم بیشتر استفاده شده یک رنگ گرم می تواند به صورت معجزه آسایی خود را از میان این محیط بیرون کشیده و خود نمایی کند که این امر در زیباتر شدن محیط نیز تاثیر بسزایی دارد.



طراحی دکوراسیون داخلی و اداری پیرامیدطرح

decoration inteior
۰۸فروردين

 معماری داخلی مدرن و جذاب ذیل مربوط به دفاتر شهرداری Heerde که در شرق کشور هلند واقع گردیده، می باشد که در سال 2014 با ایده ای نو ، خلاقانه و حرفه ای به بهترین شکل ممکن توسط Fokkema & Partners با طراحی کامل و تبدیل فضای داخل ساختمان یک بانک قدیمی به دفاتر شهرداری Heerde انجام گرفته است. Fokkema & Partners موفق شدند با تحلیل و ایجاد قسمت های مختلف و موردنیاز در این فضای اداری جدید محیطی پر تکاپو،رنگارنگ و راحت را برای کارکنان و همچنین مشتریان بوجود آورند که از آن جمله می توان به ایجاد کافه ای برای استراحت و گستره کردن روابط اجتماعی ما بین پرسنل اشاره نمود.از آیتم های زیبا و موفق در معماری داخلی مدرن دفاتر Gemeentekantoor Heerde چه از لحاظ زیبایی و چه از نظر اقتصادی می توان از استفاده دوباره از مبلمان ، میز کار و صندلی سورتمه و همچنین سقف و دیوارهای داخلی آن نام برد.این کار طراحان Fokkema & Partners را وارد چالش بزرگی برای تنظیم و قرار دادن طرح های سقف و دیوارهای داخلی قدیمی در طراحی جدید و حفظ مفهوم کار بدون احساس قدیمی و فرسوده شدن آیتم های مذکور و استفاده مجدد از آنها کرد. پس از سپری شدن روزها و تلاش بی وقفه برای پیاده سازی تمامی جزئیات و طرح های جدید در نهایت معماری داخلی مدرن دفاتر Gemeentekantoor Heerde به شکل کنونی در آمد و در اینجا لازم است از طراحان Fokkema & Partners به دلیل طراحی حرفه ای-شیک و مدرن و همچنین تصمیمات هوشمندانه اقتصادی و دقت به تمامی جزئیات و آیتم ها تشکر کرد.

برای طراحی و اجرای ایده آل معماری داخلی شرکت خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-582(1)

Pyramid_T-582(2)

Pyramid_T-582(3)

Pyramid_T-582(4)

Pyramid_T-582(5)

Pyramid_T-582(6)

Pyramid_T-582(7)

Pyramid_T-582(8)

Pyramid_T-582(9)

Pyramid_T-582(10)

معماری داخلی مدرن و طراحی دکوراسیون اداری

decoration inteior
۰۷فروردين

 

دفتر کار سانفورد که در شهر اوکلند- کشور نیوزیلند واقع شده است توسط گروه معماری GHDWoodhead در سال 2017 طراحی و اجرا گردیده است. این شرکت که در زمینه تهیه و توزیع غذا های دریایی فعالیت دارد مساحتی بالغ بر 1500 متر مربع را به خود اختصاص داده است. فضاهای طراحی شده توسط شرکت معماری GHDWoodhead همانند کلید موفقیت سانفورد بوده است.

پایه اصلی این ساختمان از یک بنای تاریخی دو طبقه تشکیل می شد که برای استفاده نیاز به تقویت ستونها در برابر زلزله داشت. پس از انجام مقاوم سازی آجرهای تاریخی بجا مانده در دیوارهای ساختمان توجه طراح را به خود جلب نمود و استفاده از دیواره های آجری را در دستور کار خود قرار داد . طراح با تفکر اینکه  تاریخ را جشن میگیریم و با استفاده از آجرهای قدیمی در کنار مبلمان جدید و مدرن به آغوش آینده خواهیم رفت طراحی بسیار ظریفی از این ساختمان قدیمی را به نمایش گذاشته است. استفاده بسیار زیرکانه از رنگها در کنار طنابها لوازم دریانوردی در این ساختمان قدیمی علاوه بر بالا بردن انگیزه و شور کار برای کارمندان آنجا را به یک موزه تبدیل کرده است.در ذیل توجه شما را به دیدن عکسهایی از طراحی داخلی زیبا و منحصر به فرد شرکت سانفورد (Sanford) جلب می نماییم.

برای طراحی داخلی اصولی و ایده آل شرکت خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-575(1)

Pyramid_T-575(2)

Pyramid_T-575(3)




 طراحی داخلی شرکت 

decoration inteior