دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۱مهر

به کار گیری سبک نئوکلاسیک در طراحی اداری موجب به وجود آمدن فضایی لوکس و رسمی می‌ شود. این سبک برای افرادی که می خواهند فضای کاری خود رسمی و جذاب باشد، گزینه‌ ای ایده آل به حساب می‌ آید.

اشکال هندسی ساده، استفاده از رنگ‌ های مات، کدر و غنی، استفاده از طرح‌ های رومی و یونانی از ویژگی‌ های سبک نئوکلاسیک می‌ باشد. معمولا برای طراحی و اجرای این سبک از عناصر طبیعی همچون چوب و سنگ استفاده می‌ شود. در سبک نئوکلاسیک استفاده از قاب و تابلوهای ساده رایج می‌ باشد.

طراحی اداری به سبک نئوکلاسیک

تقسیم‌ بندی فضای داخل ساختمان‌ های اداری

برای طراحی دکوراسیون داخلی باید همه فضاها را در نظر گرفته و تقسیم‌ بندی کنید. به این صورت می‌ توانید با در نظر گرفتن نیاز‌ها و خواسته‌ های مربوط، طراحی فضا را به بهترین نحوه ممکن انجام دهید. برای طراحی دکوراسیون اداری مانند هر فضای دیگری باید بخش‌ های مختلف شرکت را در نظر بگیرید. به عنوان مثال می‌توانید فضای داخل را به شکل زیر دسته‌ بندی کنید:

  • ورودی
  • پذیرش
  • مسیرهای دسترسی و راهروها
  • دفاتر
  • اتاق مدیریت
  • اتاق کنفرانس
  • و …

نورپردازی
نورپردازی در واقع یکی از مهم‌ ترین اصول در طراحی فضاهای اداری می‌ باشد. معمولا برای فضاهای اداری توصیه می‌ شود تا حد امکان از نور طبیعی بهره بگیرید. در دکوراسیون اداری به سبک نئوکلاسیک برای فضاهای کاری، محیط باید کاملا روشن باشد و نور مورد نیاز افراد تامین شود. برای نورپردازی در سبک نئوکلاسیک می‌ توانید از لوستر ، چراغ‌ های مطالعه رومیزی و آویز‌های زیبای مناسب این سبک استفاده کنید.
دقت داشته باشید که نبود نور کافی و مناسب در محیط کار باعث خستگی و خواب آلودگی کارمندان در محیط کار می‌ شود.

کفپوش
انواع کفپوش ها از جمله سنگ، کاشی، سرامیک و پارکت برای سبک نئوکلاسیک مناسب و زیبا می باشد. اگر شرکت شما پر رفت و آمد است، توصیه می‌ کنیم از سرامیک یا سنگ به عنوان کفپوش استفاده کنید.

decoration inteior