دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۶خرداد

شرکت Mitie یک شرکت مدیریت امکانات بریتانیایی بوده و در لندن- کشور انگلستان قرار دارد

این شرکت برای دکوراسیون اداری خود تصمیم به تغییرات اساسی در معماری داخلی خود گرفتند و برای اینکار گروه معماری Modus Workspace را انتخاب کردند. 

از نکات مهم در این دکوراسیون می توان به این مورد اشاره کرد که هیچ کدام از کارکنان میز کار شخصی برای خود نداشته و جهت تغییر و قرا دادن وسایل کار خود از قفسه های هوشمند تعبیه شده در سایت استفاده می کنند . همچنین از پارتیشن شیشه ای با پروفیل مشکی و استفاده از متریال چوب در قسمت های مختلف مثل کانتر منشی و غیره به شکل حالت دارد استفاده کردند.


Pyramid_T-767(1).docx

Pyramid_T-767(2).docx

Pyramid_T-767(5).docx

Pyramid_T-767(9).docx


طراحی دکوراسیون اداری پیرامید طرح

decoration inteior
۲۱خرداد

شرکت فن آوری مالی SpiderRock که در شیکاگو قرار دارد در سال 2017 به جهت شخصیت بخشیدن به دفتر اداری خود شرکت معماری Partners by Design را جهت طراحی و اجرای دکوراسیون اداری خود انتخاب کردند.
آیتم های بسیار زیادی در موفقیت طراحی داخلی این شرکت دخیل بودند که از مهمترین آنها می توان به استفاده از سقفهای بلند و دیزاین به صورت سالن باز و همچنین استفاده از پارتیشن شیشه تک جداره جهت تفکیک بخشهای مختلف اشاره نمود.

برای طراحی و اجرای معماری داخلی تخصصی دفتر کار خود با کمک پارتیشن بندی اداری با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-737(1).docx

Pyramid_T-737(3).docx

Pyramid_T-737(5).docx

Pyramid_T-737(4).docx


decoration inteior
۱۹خرداد

در دکوراسیون اداری دفاتر کار با توجه به تعداد پرسنل و ابعاد کلی فضا می توان از ایده ها و خلاقیت های متفاوتی استفاده کرد و دکوراسیون خاصی را ایجاد کنند. 

یکی از آیتم های موثر در موفقیت طراحی دکوراسیون اداری، استفاده از رنگهای شاد و صد البته هارمونی آن در کل فضا می باشد.

شرکت Bumble که در زمینه مسائل اجتماعی و دوستیابی در Austin– تگزاس مشغول به فعالیت می باشدطراحی دکوراسیون داخلی خود را به تیم طراحی استودیوی Mark Odom سپردند و می توان نقش اثربخش و خلاق تیم طراحان را به وضوح مشاهده کرد.

Pyramid_T-657(1)

Pyramid_T-657(4)

Pyramid_T-657(6)

Pyramid_T-657(7)


منبع: پیرامید طرح

decoration inteior
۰۵خرداد

شرکت رسانه های جمعی 21st Century Fox که در نیویورک قرار دارد در سال 2017 به جهت بازسازی فضای جاری خود اقدام به انتخاب شرکت معماری Gensler جهت طراحی و اجرای دکوراسیون اداری خود گرفت که نتیجه کار برای کارفرما رضایت بخش بوده است.
طراحی انجام گرفته این دفتر سیالیت و امکان اتصال راحت بین کارکنان و بخشهای گوناگون را ارتقا بخشیده است همچنین طراحی به صورت سالن باز و بهره گیری از پارتیشن تمام شیشه فریم لس بابت قوت بخشیدن به نکات مثبت و مورد تایید تیم طراحی شده است.

Pyramid_T-735(3).docx

Pyramid_T-735(4).docx

Pyramid_T-735(6).docx

Pyramid_T-735(8).docx


پیرامید طرح

decoration inteior
۰۲خرداد

سازمان غیر انتفاعی RTI International که در کارولینای شمالی- ایالات متحده آمریکا قرار دارد در سال 2018، طراحی دکوراسیون اداری خود را به شرکت معماران Duda|Paine سپردند که طراحان به زیبایی هر چه بیشتر اجرا کردند. 

هدف اصلی از طراحی داخلی انجام گرفته برای این سازمان، بهبود شرایط انسان با تبدیل دانش به عمل بوده است.

تیم طراحان با تاکید بر هدف اصلی پروژه در این ساختمان اداری که فضایی بالغ بر شش طبقه اداری را به خود اختصاص می دهد فضاهایی متنوع برای همکاران، بازدیدکنندگان و شرکای تحقیقاتی کسب و کار و دانشگاهی از جمله مرکز همکاری، یک کافه تریا جدید با صندلی های فضای باز و یک فضای چند منظوره 300 نفره را خلق نموده است.

Pyramid_T-753(1).docx

Pyramid_T-753(3).docx

Pyramid_T-753(6).docx

Pyramid_T-753(10).docx



پیرامید طرح

decoration inteior