دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۹آبان

شرکت Whole Foods Market که در تگزاس- آمریکا قرار دارد در سال 2017 به جهت ارتقا کار خود اقدام به تغییر دکوراسیون کردند و شرکت معماری Sixthriver را برای طراحی و اجرا دکوراسیون اداری جدید خود انتخاب کردند.

از نکات ویژه در طراحی انجام شده می توان به دیزاین داخلی با تیرک های چوب فنلاند با رنگ روشن در سقف و دیواره های بخش های گوناگون مثل قسمت ورودی، انتظار، کنفرانس، نهارخوری و غیره با استفاده از رنگ زیبای آبی و سبز در کنار هم اشاره کرد.

Pyramid_T-749(1).docx

Pyramid_T-749(2).docx

Pyramid_T-749(3).docx

Pyramid_T-749(5).docx


برای دیزاین داخلی خاص و چشمگیر فضای موجود شرکت خود با گروه معماری و دکوراسیون اداری پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.


decoration inteior
۲۷آبان

شرکت فناوری اطلاعات Nordea که در شهر Gdynia لهستان قرار دارد در سال 2018 برای داشتن ساختمان اداری مدرن و توسعه شرکت خود، گروه معماری Workplace Solutions برای طراحی و اجرای دکوراسیون اداری فضای خود انتخاب کردند.
طراحان با تاکید زیاد بر نیازهای اولیه و اساس این شرکت که شامل طراحی انعطاف پذیر و راحت همراه با قابلیت، اعتبار، آسایش و کیفیت کار بوده است قدم های اول را با دقت و اهمیت به آیتم های فوق برداشت و در نتیجه این دیزاین ایده آل به وجود آمد.

Pyramid_T-723(1).docx

Pyramid_T-723(2).docx


با مجموعه دکوراسیون اداری پیرامید طرح همراه باشید.

decoration inteior
۲۴آبان

شرکت  Field Nation در اصل یک بازار آنلاین مربوط به ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات است که در  Minnesota- ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این شرکت در سال 2018 با در نظر گرفتن پلت فرم کلی خود در زمینه برقراری ارتباط افراد و همکاری متقابل با استفاده بهینه از فرصت ها و تقویت آنها که در نتیجه به موفقیت و بهره وری در کسب و کار منجر خواهد شد، اقدام به طراحی دکوراسیون اداری خود کردند که این فرصت را به استودیو طراحی BV دادند.

از نکات برجسته در دکوراسیون انجام گرفته شده فوق که به صورت کاملاً نمادین اجرا شده، نشان می دهد که چگونه هر یک از تجربه های فردی که به صورت مسیرهایی به رنگ نارنجی مشخص شده است ، هدف خاصی را دنبال می کند و می تواند به اتصال بعدی منجر گردد و Field Nation پلت فرمی است که تمام این اتصالات و مسیرها در آن اتفاق می افتد ، می توان به تخته مدار نمایشی منظمی اشاره کرد که در قالب یک شبکه فن آوری در کل این فضای اداری به وضوح اجرا گردیده و علاوه بر کاربرد مفهومی آن بر زیبایی معماری داخلی Field Nation نیز افزوده است.

Pyramid_T-746(1).docx

Pyramid_T-746(3).docx

Pyramid_T-746(6).docx

Pyramid_T-746(17).docx

اطلاعات بیشتر در 

شرکت دکوراسیون اداری پیرامید طرح

decoration inteior
۲۲آبان

شرکت Central Working که در شهر لندن قرار دارد در سال 2018 مسئولیت طراحی و اجرای دکوراسیون اداری دفتر خود را به شرکت معماری Kinnersley Kent  سپردند.

دکوراسیون این دفتر به صورتی انجام گرفته است که تمامی قسمتها و ایتم های مورد نظر برای آرامش و راحتی پرسنل برای بالا بردن کارایی آنها به بهترین شکل توسط گروه طراحان در نظر گرفته شده است. 

قسمت های از اتاق کنفرانس و جلسات یا مدیریت از پارتیشن شیشه ای تکجداره با فریم آلومینیوم مشکی رنگ استفاده شده است. که این کار باعث تردد نور طبیعی و دید محیطی شده و تاثیر بسزایی در زیبایی طراحی داخلی آن نیز داشته است. 

برای طراحی داخلی و چیدمان تخصصی و چشمگیر فضای شرکت خود با مجموعه معماری و دکوراسیون اداری پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.


Pyramid_T-724(1).docx

Pyramid_T-724(2).docx

Pyramid_T-724(7).docx


decoration inteior
۲۰آبان

شرکت Levy Family Partners در شهر شیکاگو- آمریکا قرار دارد. ساختار اصلی این مجموعه به شکل ترکیبی از چندین شرکت با زمینه های کاری مختلف که شامل شرکت حقوقی، سرمایه گذاری املاک، شرکت تجاری و شرکتی با حیطه فعالیت اداره منطقه ای رستوران ها می باشد.

به همین جهت این شرکت بزرگ برای موفقیت و پیشبرد بهتر اهداف خود در زیر مجموعه های مختلف شرکت، تصمیم به طراحی دکوراسیون اداری دفتر جدید خود گرفتند و این کار را به شرکت معماری Eastlake سپردند.

در نگاه اول این دکوراسیون، پوشش های ام دی اف استفاده شده بر روی دیوارها و میزهای اداری  به چشم می اید که با رنگ گرم ترکیب شده است. همچنین نور و روشنایی مناسب این دفتر به دلیل استفاده از پارتیشن شیشه فریملس برای جداسازی قسمتهای مختلف بسیار نسبت به ایتم های دیگر جلب توجه می کند.

برای طراحی و اجرای حرفه ای و منحصر به فرد نمای معماری داخلی فضای شرکت خود با مجموعه دکوراسیون اداری پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.


Pyramid_T-734(1).docx

Pyramid_T-734(2).docx

Pyramid_T-734(6).docx

Pyramid_T-734(8).docx


decoration inteior
۱۵آبان

گروه معماری Cuningham که دفاتر اداری آن در مینه سوتا- آمریکا قرار دارد در سال 2018 تصمیم به بازسازی محیط شرکت و ایجاد تغییرات وسیع در جهت استفاده بهینه از کلیه فضاهای موجود، گرفتند. 

در این صورت گروه معماری  Cuningham طراحی دکوراسیون داخلی اداری دفاتر خود را بر عهده گرفتند.

طراحان به صورتی کار کردند که روند نوسازی به بهترین شکل ممکن و بسیار خاص با تعبیه اهداف کلی سیستم که شامل طراحی به صورت سالن باز و تفکیک قسمت های مختلف با کمک پارتیشن تمام شیشه، انجام گردید.


Pyramid_T-731(1).docx

Pyramid_T-731(3).docx

Pyramid_T-731(6).docx

Pyramid_T-731(9).docx


برای طراحی داخلی ایده آل و زیبای دفتر اداری جاری خود می توانید با مشاوران گروه دکوراسیون اداری پیرامید طرح تماس حاصل فرمائید.







decoration inteior
۱۳آبان

ساختمان اداری Microsoft در شهر مسکو قرار دارد در سال 2016 به دلیل رفع نیاز مجموعه خود، اقدام به طراحی دکوراسیون داخلی اداری جدید کردند که این کار را به گروه معماری UNK سپردند. 

طراحان در قدم اول با موضوع بازسازی این محیط اداری روبرو شدند و نکته جالب در این طراحی می توان به مبحث هویت ملی اشاره کرد که بسیار توجه ویژه ای به آن کرده اند.

یکی از واضح ترین ایتم ها در این دکوراسیون داخلی، بهره بردن از پارتیشن های شیشه ای تک جداره با روکش مات و طرح های زیبا بر روی آن است. 

از این پارتیشن ها برای جداسازی اتاق کنفرانس استفاده شده است که تاثیر بسیاری در جذابیت این دفتر داشته است. 

Pyramid_T-727(1).docx

Pyramid_T-727(3).docx

Pyramid_T-727(5).docx

Pyramid_T-727(10).docx


گروه معماری دکوراسیون اداری پیرامید طرح با بهترین طراحان و معماران در اختیار شما عزیزان هستند. 


decoration inteior
۱۰آبان
بانک تجاری سیام که در شهر بانکوک تایلند قرار دارد در سال 2018 به دلیل اینکه فضای اداری آنها کمی کوچک است و این کار نیاز به پشتیبانی زیاد از الزامات و عملکردهای مشتریان داشت، تصمیم گرفتند دکوراسیون داخلی خود را به کمک گروه معماری MADA تغییر دهند.
طراحان در اولین قدم خود برای بزرگتر نشان دادن محیط اداری بانک، اقدام به طراحی به صورت سالن باز کردند و سبک مدرن را با بهره بردن از رنگ های روشن انتخاب کردند.

Pyramid_T-739(1).docx
Pyramid_T-739(2).docx
Pyramid_T-739(4).docx

decoration inteior
۰۶آبان

شرکت IHS Markit  که متخصص در زمینه تجزیه و تحلیل امور اقتصادی، مالی و موضوعی بازارهای مختلف و حمایت از پروسه های تصمیم گیری در کسب و کار در بیش از 165 کشور دنیا می باشد و این شعبه ای می خواهیم درباره دکوراسیون داخلی آن صحبت کنیم در شهر Gdansk – کشور لهستان واقع می باشد.

در سال 2017 این شرکت تصمیم به طراحی و دکوراسیون اداری جدید خود که در ساختمان کشتیرانی این شهر قرار دارد، گرفتند و به همین منظور گروه معماری KREATIVA را انتخاب کردند.

نکته اساسی و مهم در دیزاین داخلی شرکت IHS Markit که بیش از هر چیز دیگر نظر بیننده را به خود جلب می نماید ، پارتیشن بندی حرفه ای این فضای اداری با کمک پارتیشن شیشه ای فریم لس با پروفیل آلومینیوم به رنگ مشکی می باشد که کل تفکیک و جداسازی قسمتهای مختلف این دفتر اداری به وسیله این محصول به زیبایی هر چه تمام تر انجام گرفته است.


Pyramid_T-726(1).docx

Pyramid_T-726(2).docx

Pyramid_T-726(4).docx

Pyramid_T-726(5).docx

Pyramid_T-726(12).docx


برای اطلاع از جزئیات در این زمینه با مجموعه دکوراسیون اداری پیرامید طرح تماس بگیرید.

decoration inteior
۰۳آبان
شرکت نرم افزاری Infor در Wroclaw- کشور لهستان قرار دارد که در سال 2018، طراحی دکوراسیون داخلی دفتر خود را به یک گروه طراحی داخل خلاق سپردند. 
در این دکوراسیون داخلی فضای اداری، استفاده از یک ترکیب ظریف از سبک های مختلف که شامل ستون های بتنی، دیوارهای خام و آجر با نگاهی صنعتی، بهره بردن از سنگ مرمر با ظاهری کلاسیک و همچنین استفاده کردن از نورپردازی خطی، مبلمان مینیمال، رنگ غالب سفید و خاکستری در کنار رنگ جذاب قرمز با حس و حال مدرن و… را می توان اشاره کرد.

Pyramid_T-730(1).docx
Pyramid_T-730(3).docx
Pyramid_T-730(6).docx
Pyramid_T-730(9).docx
Pyramid_T-730(11).docx
Pyramid_T-730(13).docx

برای داشتن بهترین دیزاین ها با گروه دکوراسیون اداری پیرامید طرح تماس بگیرید.
decoration inteior