دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

۳۰تیر

شرکت Jabil در زمینه خدمات طراحی نوری در شهر Haifa-کشور اسرائیل فعالیت دارد در سال 2018 به جهت پیشرفت و توسعه فضای کاری خود بر اساس سبک مدرن ، اقدام به انتخاب شرکت معماری Setter نمود.
طراحان شرکت Setter با خلاقیت و هوش بالای خود موفق به خلق این دکوراسیون اداری بی نظیر گشته اند.
از علل موفقیت طراحی اداری این محیط آیتم هایی همچون استفاده ترکیبی و به جا از کفپوش های متنوع با رنگ بندی و متریال های گوناگون، بهره بردن از پارتیشن شیشه ای فریم لس با پروفیل و یراق آلات به رنگ مشکی جهت جداسازی قسمت های مختلف و همینطور به کارگیری مبلمان مدرن با رنگ های شاد و زیبا در بخش هایی از این دفتر اداری اشاره نمود.


Pyramid_T-716(1).docx

Pyramid_T-716(3).docx

Pyramid_T-716(5).docx

Pyramid_T-716(7).docx

decoration inteior
۲۷تیر

شرکت Trelleborg که در زمینه مهندسی پلیمر فعالیت دارد  و در  Bangalore-کشور هندوستان قرار دارد . این شرکت در سال 2015 به جهت توسعه کار خود ،احساس نیاز شدیدی به وجود یک فضای کاری جذاب، نو و پر از ایده و جنب و جوش نمود و ببه همین جهت با استودیوی طراحی داخلی و  معماری Zyeta  همگام شد تا در راستای انعکاس و نمایش فناوری پیشرفته مجموعه با تاکید بر استانداردهای هویت سازمانی شرکت ، دکوراسیون اداری داخلی بی نظیری را در دفتر اداری خود رقم بزند .

از مواردی که به عنوان تکمیل کننده زیبایی دکوراسیوناین شرکت می توانی به آن اشاره کرد ، استفاده از پارتیشن تک جداره شیشه ای جهت جدا کردن فضاهای کاری و همچنین بهره بردن از مات کن هایی با مضمون پلیمر بر روی شیشه های پارتیشن،ترکیب خاص موکت های تایل اداری با رنگ بندی های متنوع،استفاده از ام دی اف در دیوارها و سقف برخی قسمت ها از جمله قسمت پذیرش و اتاق کنفرانس و … می باشد

Pyramid_T-589(1)

Pyramid_T-589(3)

Pyramid_T-589(5)

Pyramid_T-589(7)

Pyramid_T-589(10)


منبع: دکوراسیون اداری پیرامید طرح


decoration inteior
۲۵تیر

شرکت معماری داخلی Petr Sergeev در سال 2017 مسئولیت طراحی دکوراسیون اداری شرکت Alcopa را در سن پترزبورگ-کشور روسیه به عهده گرفت.
شرکت Alcopa که در زمینه طراحی و سازماندهی ادارات مختلف مشغول به فعالیت است با هدف ایجاد  یک فضای مدرن یکپارچه و متحد با هماهنگی و ترکیب اصولی مبلمان اداری و طراحی صوتی و تصویری این مجموعه به یک اکوسیستم تک و ترویج مولد و فعالیت های مختلف ، تصمیم به طراحی و دکوراسیون داخلی دفتر خود بر اساس آخرین تکنولوژی های روز دنیا نمود.

Pyramid_T-675(1)

Pyramid_T-675(2)

Pyramid_T-675(5)

Pyramid_T-675(7)

Pyramid_T-675(9)

Pyramid_T-675(12)


decoration inteior
۲۲تیر

آژانس تبلیغاتی Banda که در کیف-اوکراین واقع شده است در سال 2018 با هدف طراحی فضایی مناسب و کارآمد برای کارکنان و مدیران خود که در آن حس فضای کار نداشته و از حداکثر نور طبیعی با دیزاین به شکل سالن باز بهره ببرند از گروه معماری balbek bureau جهت بازسازی و اجرای  دکوراسیون اداری جدید دفتر خود دعوت به همکاری نمود.
 تیم طراحان در اولین قدم از سبک مینیمالیستی در دکوراسیون شرکت پیروی نموده و اوج خلاقیت خود را با خلق آثاری همچون ایجاد اتاق کنفرانس در قالب یک استخر شنا ، یک منطقه باربری پر جنب و جوش و میزهای کار با ابعاد بزرگ و ساده و به اصطلاح دمیدن روح هنری در دیزاین فوق نشان داده است.

Pyramid_T-796(1)

Pyramid_T-796(3)

Pyramid_T-796(5)

Pyramid_T-796(8)



معماری و دکوراسیون اداری پیرامید طرح

decoration inteior
۱۸تیر

دفتر کار Union des Artistes که در شهر مونترال کانادا قرار دارد. این شرکت یک اتحادیه تخصصی مربوط به هنرمندان فرانسوی زبان می باشد که در سال 2015، دکوراسیون اداری فضای داخلی دفتر کار خود را با نظرات مثبتی مثل قرار گرفتن کافه تریا د رکنار میز پذیرش به جهت افزایش روابط و تعاملات بین هنرمندان و کارکنان توسط گروه معماری  Inside با خلاقیت و جذابیت بالایی طراحی و اجرا گردید.

Pyramid_T-652(1)

Pyramid_T-652(2)

Pyramid_T-652(7)

برای طراحی و اجرای خارق العاده دکوراسیون دفتر کار خود با مجموعه دکوراسیون اداری پیرامید طرح همراه شوید.


decoration inteior
۱۶تیر

 شرکت Unispace که در ملبورن-استرالیا  قرار دارد در سال 2015 دکوراسیون اداری زیبا و خلاقانه آن طراحی و اجرا گردید.زمینه فعالیت این شرکت در خصوص معماری و دکوراسیون داخلی و به طور کل فعالیت های ساختمانی می باشد و طراحی فضای اداری خود را که بالغ بر 4800 مترمربع مساحت دارد به بهترین شکل ممکن به انجام رسانده است.

برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی شرکت خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-547(1)

Pyramid_T-547(4)

Pyramid_T-547(7)


decoration inteior
۱۳تیر

مرکز تناسب اندام Della Valle Bernheimer در طبقه سوم برجی مسکونی در بروکلین-نیویورک آمریکا فرار دارد که طراح آن با ایده ای نو و خلاقانه، دکوراسیون اداری آن را اجرا کرده است. با قدم برداشتن در فضای اداری این شرکت ،نوعی حس تنوع،سرگرمی و شادی و نشاط در شما القا می شود که تمامی آن به علت بکارگیری صحیح متریال،رنگ بندی و تفکیک مناسب این مرکز تناسب اندام می باشد که از آن جمله می توان به اختصاص فضایی برای منطقه بازی،آشپزخانه باز با جایگاهی برای نشستن و گپ و گفتگو و … اشاره نمود.سقف و دیوارهای سفید و کف تیره کمک شایانی به برجسته شدن طراحی و دکوراسیون داخلی این دفتر نموده است.

Pyramid_T-584(1)

Pyramid_T-584(4)


مجموعه معماری اداری پیرامید طرح 

decoration inteior
۰۹تیر

طراحی دکوراسیون اداری دفتر خبرنامه Gazeta.ru در مسکو-کشور روسیه توسط شرکت معماری Nefa در سال 2016 به زیبایی هر چه تمام تر انجام داده است.از آیتم های مهم که در زیبایی دکوراسیون این دفتر تاثیر بسزایی داشته است می توان به بهره بردن از فضای باز برای جایگیری پرسنل به دلیل نیاز به تعامل گسترده و همیشگی ما بین کارکنان،طراحی بر اساس سبک مدرن با انتخاب رنگهای سفید و مشکی بعنوان رنگ غالب محیط ،به کارگیری پارتیشن شیشه ای فریم لس با پروفیل و یراق آلات مشکی که این محصول بسیار نو و مد می باشد، اشاره کرد.


Pyramid_T-607(1)

Pyramid_T-607(3)

Pyramid_T-607(5)


منبع: دکوراسیون اداری پیرامید طرح

decoration inteior
۰۶تیر

دکوراسیون اداری مدرن دفاتر شرکت Heineken در سال 2016 توسط گروه معماران داخلی ABD به زیباترین شکل ممکن طراحی و اجرا گردید.

هدف اصلی طراحان از دیزاین دفاتر این شرکت بوجود آورن فضایی مدرن و زیبا با روشنایی و چیدمان مناسب جهت لذت بردن مشتریان و حس آرامش و شادابی کارکنان بوده است

برای مشاوره در خصوص دیزاین و اجرای اصولی دکوراسیون داخلی مدرن شرکت خود با مجموعه دکوراسیون اداری پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-549(1)

Pyramid_T-549(3)

Pyramid_T-549(4)

Pyramid_T-549(7)


 

decoration inteior
۰۴تیر

دکوراسیون اداری آژانس املاک گروه Allinone Property  در سال 2018 به گروه تجاری One اختصاص داده شده است و منحصر به مدیریت معماری و پروژه های طراحی داخلی، ارتقاء مسکن و همچنین ساخت و ساز می باشد توسط گروه معماری MGA (Manuel García Asociados) دیزاین و اجرا شده است.
از نکات مهم  در طراحی داخلی انجام گرفته این دفتر می توان به چیدمان ساده و مدرن میزهای اداری این مجموعه و ترکیب منحصر به فرد ام دی اف در دیوارها و سقف در کنار سنگ سفید با رگه های خاکستری و همچنین روشنایی با کیفیت Delta Light اشاره نمود.
برای طراحی و چیدمان تخصصی و ایده آل مبلمان اداری شرکت خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.


Pyramid_T-758(1).docx

Pyramid_T-758(3).docx

Pyramid_T-758(5).docx

decoration inteior