دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۳آبان

شرکت Rolls Royce & Partners در سال 2019 برای طراحی دکوراسیون اداری دفاتر کار جدید خود در لندن- کشور انگلستان از شرکت K2 Space دعوت به همکاری نمود. این دیزاین زیبا و چشمگیر به طور حتم رضایت کارفرما را به دنبال داشته است.
تیم طراحی K2 Space در دیزاین داخلی این دفتر با فضایی به متراژ حدودی 5500 مترمربع روبرو شدند که هدف آن الهام بخش بودن طراحی و راحتی کارکنان جهت یافتن مشتریان بیشتر و خاص خود عنوان گردیده است.
از اهداف مهم و اصلی در معماری داخلی شرکت Rolls Royce & Partners می توان به بالاترین حد استفاده از نور طبیعی با کمک پنجره های قدی ساختمان و همچنین پارتیشن های شیشه ای فریملس جهت جداسازی بخش های مختلف کاری با هدف تردد مناسب و کافی نور اشاره نمود.
از آیتم های برجسته به کار رفته در دیزاین داخلی محیط فوق می توان از بکارگیری رنگ های خنثی در رنگ بندی مبلمان اداری و همینطور دیوارها و کف نام برد که زیبایی همراه با سادگی را برای این دفتر کار به ارمغان آورده است.

 

Pyramid_T-808(1)

Pyramid_T-808(2)

Pyramid_T-808(6)

Pyramid_T-808(8)

 

دکوراسیون اداری پیرامید طرح

decoration inteior
۱۶آبان

شرکت CSC که در Wilmington- ایالات متحده آمریکا واقع گردیده و در زمینه خدمات تجاری مشغول به فعالیت است در سال 2017 با هدف گسترش سطح فعالیت خود و همچنین ارتقا سلامتی و پایداری محیط زیست تصمیم به طراحی دکوراسیون اداری خود در چمنزارها و گیاهان بومی در Delaware (Wilmington) جهت جذب حیوانات وحشی گرفت و بدین منظور از NORR دعوت به همکاری نمود.
تیم طراحان NORR به صورتی دیزاین داخلی این ساختمان اداری را انجام داده است که باعث ایجاد همکاری و مشارکت همکاری، نوآوری و سازگار با شیوه های تجاری با برنامه رشد گردیده است.
در معماری داخلی این فضای اداری از جدیدترین مفاهیم برجسته کار و بهترین شیوه های حمایت از بهداشت و رفاه استفاده گردیده است که از آن جمله می توان به وجود فضاهای رسمی و غیررسمی اجتماعی، کافی نت، پارکینگ، سقف سبز، توزیع هوای زیر کف، فضاهای کاری نشسته و ایستاده، دسترسی راحت به محیط های کاری جایگزین و… اشاره نمود.

 از نکات مهم به کار رفته در طراحی دکوراسیون داخلی شرکت تجاری CSC می توان از بکارگیری چوب گرم در خلق مبلمان اداری آن نام برد که زیبایی کار را دو چندان نموده است.

 

Pyramid_T-806(1)

Pyramid_T-806(2)

Pyramid_T-806(4)

Pyramid_T-806(6)

 

گروه معماری پیرامید طرح

decoration inteior
۰۹آبان

دکوراسیون اداری مرکز نوآوری RISE در تل آویو- کشور اسرائیل در سال 2017 با همکاری گروه طراحی و معماری Born، شرکت معماری MP و استودیو طراحی Paul Crofts با هنر و خلاقیت وصف ناپذیر طراحی و اجرا گردیده است.
گروه طراحان از اولین قدم  یعنی انتخاب محل موردنظر تا راه اندازی کامل پروژه در جریان کار قرار داشته و برای دیزاین بهینه انجام گرفته فوق به آیتم های گوناگونی همچون جنبه های محلی و بین المللی کار، حفظ کیفیت محصول، ارائه ورودی ها و استانداردهای محلی به مشتری و … توجه نموده است.
یکی از عواملی که می توان در موفقیت طراحی دکوراسیون فوق از آن نام برد استفاده از دکور جذاب پارتیشن شیشه در فضای داخلی شرکت RISE جهت تفکیک بخش های مختلف این دفتر اداری با تاکید بر تردد عالی نور طبیعی و عایق بودن صدا می باشد.

 

Pyramid_T-745(1).docx

Pyramid_T-745(3).docx

Pyramid_T-745(5).docx

Pyramid_T-745(8).docx

Pyramid_T-745(11).docx

 

decoration inteior
۰۲آبان

دفتر کار پروژه Remix که در شهر تورنتو کانادا واقع شده است و یک منبع آموزشی برای خلاقیت جوانان می باشد در سال 2019 به منظور تفکیک مناسب فضاهای گوناگون موردنیاز این مجموعه تصمیم به طراحی دکوراسیون اداری محیط دفتر خود گرفت و مسئولیت این طراحی را به برایان بروک و شرکت معماری DesignAgency سپرد.
نتیجه این همکاری خلق فضاهای مختلف شامل استودیوهای ضبط حرفه ای، تولید و عکاسی، فضای کاری با مفهوم آزاد، تالار حمل و نقل کانتینر، تراس اختصاصی مشرف به دریاچه و به طور کل ایجاد فضایی ایمن برای جوانان بوده است.
از نکات برجسته به کار رفته در معماری داخلی فوق می توان به استفاده از استیکر رنگی در شیشه های پارتیشن این دفاتر کار اشاره نمود که علاوه بر بالا بردن کارآیی به زیبایی فضای مذکور نیز افزوده است.

 

Pyramid_T-805(1)

Pyramid_T-805(9)

Pyramid_T-805(6)

Pyramid_T-805(3)

 

دکوراسیون اداری پیرامید طرح

decoration inteior