دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

پارتیشن شیشه ای سکوریت دفتر ساختمانی Pence

پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۳۱ ب.ظ

 در سال های اخیر پارتیشن های شیشه ای فریم لس از محبوبیت خاصی در بین افراد مختلف جامعه برخوردار گردیده اند چرا که علاوه بر زیبایی ، نکات مثبت فراوانی همچون عایق صدا تا 70% و تردد عالی نور طبیعی را دارا هستند .

برای درک بهتر موضوع در ذیل تصاویر زیبایی از پارتیشن شیشه سکوریت دفتر ساختمانی Pence را به اشتراک می گذاریم که مدیران این مجموعه در سال 2020 با هدف داشتن فضایی با حس سر زندگی و آرامش همچون خانه در محیط اداری پر جنب و جوش و خواهان افزایش روابط کاری درون سازمانی و همکاری برای تمامی پرسنل و مراجعین خود از شرکت معماری TVA جهت طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی Pence دعوت به همکاری نمودند .
تیم طراحی TVA با تبعیت از نظر کارفرمای خود جهت بهره وری کامل از نور طبیعی تا جای ممکن استفاده از دیوارهای جداکننده و پارتیشن را به حداقل رسانده و به جای آن از فضاهای باز استفاده نمودند . همانطور که در عکس های به اشتراک گذاشته شده ذیل مشاهده می نمایید طراحان داخلی TVA برای بالا بردن جذابیت دکوراسیون داخلی فضا و تفکیک صحیح هر قسمت ، در هر بخش از سنگ یا موکت هایی به رنگ تیره استفاده نمودند و باقی قسمت ها را با سنگ روشن فرش نمودند همچنین برای محصور کردن اتاق جلسات و حفظ حریم شخصی آن از پارتیشن تک جداره شیشه ای با شیشه های شفاف بهره بردند که اجرای ایده های فوق رضایت کارفرما را در بر داشته است .
برای پارتیشن بندی تخصصی و ایده آل فضای داخلی شرکت خود با کارشناسان زبده ما در مجموعه پارتیشن ساز با شماره های 09121054610 و 09124398678 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی