دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

در ذیل شاهد تصاویر زیبایی از معماری داخلی شرکت خصوصی سرمایه گذاری املاک و مستغلات TPA هستید که در آتلانتا (جورجیا) – ایالات متحده آمریکا واقع گردیده و در سال 2018 به منظور خلق فضای اداری پویا و ابتکاری سرشار از خلاقیت و ایده های ناب ، مسئولیت طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی شرکت خود را به گروه طراحی CBRE سپردند که با نگاهی گذرا به عکس های به اشتراک گذاشته شده ذیل پی به هنر و دیزاین داخلی موفق آن خواهید برد .
معماران داخلی CBRE پس از بررسی کامل پروژه و اطلاع از خواسته کارفرما ، در طراحی انجام گرفته فوق از ساختارهای زاویه دار و باز بودن فضا استفاده نمودند . در ادامه کار در اتاق جلسات و بخش های عمومی و اجتماعی و به طور کل جداسازی اتاق ها و برخی قسمت ها از یکدیگر و همچنین جهت حفظ حریم خصوصی از اسلایدهای عمودی به شکل ام دی اف به رنگ تیره بهره بردند که این امر رضایت کارفرما را در بر داشته است .
برای طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای و دلخواه دفتر اداری خود با کارشناسان تخصصی ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید .

 

Pyramid_T-854(1)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی