دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

الگوها و نمونه طرح ها یکی از عناصر اصلی خلق دکوراسیون داخلی جذاب و زیبا می باشند. الگوها، این قدرت را دارند که بتوانند یک فضا را با افزایش کنتراست یا هندسه انرژی زا کنند و یا اینکه با یک کنتراست ملایم و لطیف کاملا آن را تغییر دهند. برخی از این الگوها غالبا در اطراف ما روزانه به چشم میخورند. با گروه معماری و دکوراسیون داخلی پویا نو همراه باشید تا با مرسوم ترین الگوها و طرح های کلاسیک ( راه راه های باریک – تیغ ماهی – شبکه ای و غیره) آشنا شوید و اینکه بدانید چطور این الگوها به خوبی با دکوراسیون مدرن  میتوانند مطابق  شوند:

 

:طرح آرگایل Argyle

یک طرح آرگایل، شامل شکل الماس در یک فرمت شطرنجی که با خطوط هندسی مورب وباریک تزیین شده است، می باشد. طرح آرگایل از حدود سال ۱۶۶۰ رواج پیدا کرده است، منشا آن از اسکاتلند بوده است و به صورت طرح پوستری در همه چیز، میتواند با هر دکوراسیون مدرنی در دیوارها، کف و سایر منسوجات به خوبی هماهنگ شود.


تهران – همت غرب – بلوار دهکده المپیک ، چهارراه زیبادشت ، نبش مرودشت جنوبی ، ساختمان پویانو

۰۹۱۲۱۴۶۰۶۴۷

 ۴۴۷۲۷۲۰۰ ۰۲۱

دکوراسیون مدرن شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی