دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

۱۰ مدل از بهترین های کاغذدیواری مدرن

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۰۲ ب.ظ

استفاده از کاغذدیواری به عنوان یکی از سریعترین راه ها برای تغییر دکوراسیون منزل شما به شما می رود. تنوع رنگ ها و طرح ها به شما اجازه می دهد به سادگی آنچه که در جستجویش هستید برای هماهنگی با طراحی داخلی منزلتان انتخاب نمایید. امروز قصد ما این است که چند طرح کاغذدیواری پرطرفدار مدرن را که در فضاها یا بخش های مختلف منزل مورد استفاده قرار می گیرد را به شما معرفی کنیم. همراه گروه معماری و دکوراسیون داخلی پویا نو باشید با ۱۰ مدل از بهترین های کاغذدیواری مدرن:

کاغذدیواری چشمگیر راه راه برای راهرو

مهم نیست که شما چه چیزی در اختیار دارید، مهم این است که چطور آن را به کار می برید. خوب البته حداقل وقتی نوبت به کاغذدیواری می رسد این چنین است. راه راه های طوسی به همراه ترکیب وسایل و دکوری های دیگر می توانند یک فضای فوق العاده مدرن برای راهرو خلق کنند.

کاغذدیواری با طرح آجر برای حمام

آیا این یک آجرکاری اکسپوز است؟ یا اینکه کاغذدیواری می باشد؟ بالاخره، به جایی رسیدیم که ثابت می کند میتوان از دو دنیای متفاوت در کنار هم بهره جست، دست کم برای حمام که این امکان وجود دارد، فقط کافی است که یک کاغذدیواری با طرح آجر بدون هیچ پیش زمینه ای را برای دیوار حمام نصب کنید و یک حمام مدرن در اختیار داشته باشید.





تهران – همت غرب – بلوار دهکده المپیک ، چهارراه زیبادشت ، نبش مرودشت جنوبی ، ساختمان پویانو

۰۹۱۲۱۴۶۰۶۴۷

 ۴۴۷۲۷۲۰۰ ۰۲۱

کاغذدیواری مدرن شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۴
decoration inteior

کاغذدیواری مدرن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی