دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

سبک ویکتوریایی

شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۰۹ ب.ظ

مکتب ویکتوریایی در حقیقت برای توصیف آثار هنرهای زیبا و تزیینی و هم چنین آثار معماری در دوره سلطنت ملکه ویکتوریا در بریتانیا به کار می رود. به ویژه در معماری و طراحی داخلی، سبک ویکتوریایی با آن که پشتوانه ای غنی و قابل بحث دارد ولی از سبک هایی است که به گوش بسیاری افراد ناآشناست. این سبک، تلفیقی از سبک سنتی اروپایی و الهاماتی از خاورمیانه و آسیا می باشد که مشخصه اصلی آن، ایجاد حس غنی تر از سبک های فرانسوی در بیننده است. شمعدان های بزرگ، چلچراغ ها و شیشه های منقوش از نشانه های این سبک لوکس و بی نظیر هستند.

سبک ویکتوریایی، از مجلل ترین سبک های دکوراسیون است که طرفدار هماهنگی و تعادل در کنار زیبایی است. احساس حاکم بر فضایی که به سبک ویکتوریایی طراحی شده است، احساسی عاشقانه و عارفانه است. در طراحی داخلی به این سبک،طیف های مختلف خاکی و یا تناژ های عمیق تر و تیره تری از قبیل زرشکی، کهربایی، زمردی و قهوه ای تیره به کار می رود. فرش هایی با متراژ بزرگ، کاغذ دیواری هایی با طرح های گلدار و رنگ های شاد، پارچه های مخمل، حریر یا ساتن در این سبک جایگاه ویژه ای دارند.





تهران – همت غرب – بلوار دهکده المپیک ، چهارراه زیبادشت ، نبش مرودشت جنوبی ، ساختمان پویانو

۰۹۱۲۱۴۶۰۶۴۷

 ۴۴۷۲۷۲۰۰ ۰۲۱

سبک ویکتوریایی شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۸
decoration inteior

سبک ویکتوریایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی