دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

طراحی داخلی خانه در مرز بین مدرن و روستیک

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۴۸ ب.ظ

طراحی داخلی خانه: آپارتمانی که قصد تحلیل و بررسی آن را داریم در آخرین طبقه از یک ساختمان چهار طبقه در صوفیه، بلغارستان، قرار گرفته است. محله آن نزدیک مرکز شهر بوده و تعداد زیادی پارک کوچک و باغ در اطراف آن وجود دارد. آپارتمان از این مزیت بهره برده و تصویری از چشم اندازهای سرسبز پیرامون در هر اتاق ایجاد کرده است.


طراحی داخلی خانه پروژه ای بود که توسط استودیوی طراحی DontDIY صورت گرفت. این شرکت که در سال ۲۰۱۱ پایه ریزی شد، در زمینه معماری و طراحی متخصص است. گروه اولیه سه نفره این استودیو در سال ۲۰۱۴ هنگامی که نفر چهارم به آن ها اضافه شد، تکمیل گردید.



تهران – همت غرب – بلوار دهکده المپیک ، چهارراه زیبادشت ، نبش مرودشت جنوبی ، ساختمان پویانو

۰۹۱۲۱۴۶۰۶۴۷

 ۴۴۷۲۷۲۰۰ ۰۲۱

طراحی داخلیشرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۹
decoration inteior

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی