دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

مبلمان اداری

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۲۴ ب.ظ

طراحی و تولید مبلمان اداری بخشی از فعالیت های این مجموعه به حساب می آیدکه به دو صورت ذیل قابل اجرا می باشد.


الف) طراحی و تولید مبلمان سفارشی:


بسیاری از کارفرمایان محترم مایل به داشتن مدل هایی هستند که با طراحی خاص و به شکل انحصاری تولید شوند،این امر در برخی شرایط باید با ابعادی متناسب با محل کار و یا برای شخص خاصی از نظر ارگونومی طراحی و اجرا شود.در این مجموعه به سفارش کارفرما یک یا چند مدل طراحی و با انتخاب متریال از سوی کارفرما به مرحله اجرا در می آید.


ب) تولید انبوه:


در این قسمت تعدادی از طرح ها با رنگ بندی مشخص که بر اساس تولیدات انبوه برنامه ریزی شده اند، ساخته می شوند. این طرح ها با توجه به سایز و رنگ بندی رایج در بازار تولید شده و از لحاظ هزینه نسبت به مبلمان خاص و سفارشی مقرون به صرفه تر می باشند. طراحی محصولات در این بخش به گونه ای است که با هر سلیقه و نیازی سازگار می باشد.

ادامه متن:


منبع: طراحی داخلی مبلمان اداری پیرامید- http://pyramidtarh.com

تهران- شهرک غرب- خیابان سپهر- پلاک 4



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی