دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

طراحی داخلی لابی اداری

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ق.ظ

راحی معماری داخلی شرکت سرمایه گذاری ICO در سال 2010 توسط شرکت SOELBERG در ایالات متحده انجام گرفته است.این طراحی بسیار دلنشین درضلع شمالی طبقه آخر ساختمان مرکزی این شرکت به گونه ای است که چشم هر بیننده ای را خیره می کند.

ارتفاع بسیار بلند این لابی که در قسمت جلوی اتاق کنفرانس قرار گرفته با سقفی از جنس مس تزئین شده است. ارتفاع این سالن حدود 6 مترمربع می باشد. این سالن از دو طرف به راهرو و از روبرو اتاق کنفرانس به راه پله و آسانسور منتهی می گردد.استفاده از پارتیشن شیشه ای با سازه از جنس استنلس استیل وقار خاصی به این سالن بخشیده است.

لوستر های استفاده شده در این سالن از جنس شیشه و استیل که با زنجیرهای بلند به کار رفته در آن ایده ای خاصی را تداعی می نمایند.طرح کلاسیک این نوع لوستر ها در کنار پارتیشن های مدرن سبک پست مدرن را برای این سالن رقم زده است.

دیوارپوش طرح چوب با چینش آجری آن کامل کننده این طرح بسیار متفاوت می باشد.این نوع از دیوارپوشها از قطعات کوچک تشکیل شده که بعد از زیرسازی به اشکال مختلفی قابل نصب هستند که این چینش از زیباترین انواع آن به شمار می آید.

طراحی فلورینگ این مجموعه از جنس سنگ طبیعی تراورتن می باشد که این سنگ ها در کنار کفپوش های داخل اتاق جلسات که از ترکیب موکت و پارکت چوبی می باشد به چشم نوازتر شدن این لابی زیبا کمک شایانی نموده است.


طراحی داخلی لابی اداری پیرامید

تهران- شهرک غرب- خیابان سپهر- پلاک 4

پست الکترونیکی : info@pyramidtarh.com – pyramidtarh@gmail.com

 تلفن تماس : 09124398678  /    09125582271



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی