دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

دکوراسیون منزل مدرن

شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۰۸ ب.ظ

اگر به دنبال چیدمان و طراحی های خاص منزل بوده و دوست دارید خانه ای متفاوت و بی نظیر داشته باشید استفاده از وسایل و اکسسوری های خاص بهترین گزینه پیش روی شماست که با کمک طراحان داخلی و رنگ بندی مناسب فضا می توانید آن را به مرحله اجرا در آورید.


رنگ سفید از جمله رنگ های قدرتمند به شمار می آید.شاید در خانه های معمولی که دارای دکوراسیون خاصی نیستند زیاد چشم گیر نباشد اما در محیط هایی که طراحی و دکوراسیون داخلی ویژه ای دارند و رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی مورد استفاده قرار گرفته است می توان محیطی زیبا را خلق کرد و بستر خود نمایی رنگ های دیگر را فراهم نمود.

طراحان داخلی با توجه به فضای موجود قادر هستند قسمت هایی را به زیبایی هر چه تمام تر خلق نمایند که شاید ما فقط بتوانیم در ذهن آنها را تجسم کنیم.ساخت فضاهایی خاص و منحصر به فرد با استفاده از ساده ترین لوازم و رنگ بندی ها که می تواند توجه همه را به خود جلب کرده و باعث زیبایی منزل شما گردد.

برای طراحی و اجرای تخصصی دکوراسیون داخلی فضای مسکونی خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.


منبع: دکوراسیون داخلی پیرامید- http://pyramidtarh.com


تهران- شهرک غرب- خیابان سپهر- پلاک 4

پست الکترونیکی : info@pyramidtarh.com – pyramidtarh@gmail.com

تلفن تماس : 09124398678  /    09125582271



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۲
decoration inteior

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی