دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

تاریخچه پارتیشن اکشن آفیس

پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ب.ظ

اکشن آفیس: 
اکش آفیس یک سری مبلمان طراحی شده توسط رابرت پروپست(Robert Propst) است که توسط هرمن میلر تولید و به بازار عرضه شد . در ابتدا ، در سال 1964 به عنوان خط تولید اکشن آفیس 1 معرفی شد و سپس توسط سری اکشن آفیس 2 جایگزین شد ، که این یک طراحی تاثیرگذار در تاریخ قرارداد مبلمان ( مبلمان اداری) است . سری اکشن آفیس 2 معرفی کننده مفهوم انعطاف پذیری ، فضای کار نیمه بسته ، که در حال حاضر به عنوان پارتیشن (cubicle) شناخته می شود ، است . تمامی طرح های پارتیشن اداری به خطوط تولید اکشن آفیس هرمن میلر برمی گردد .

اکشن آفیس:

تاریخچه :

در سال 1960 هرمن میلر نسبت به تاسیس شرکت تحقیقاتی هرمان میلر اقدام کرد و او این مرکز جدید را تحت نظارت جورج نلسون قرار داد که فعالیت های روزانه این شرکت توسط رابرت پروپست مدیریت می شد . اگر چه جورج نلسون در محل اصلی شرکت هرمن میلر در زیلند میشیگان باقی می ماند ، رابرت پروپست و شرکت تحقیقاتی هرمن میلر در آن آربور میشیگان(نزدیک به دانشگاه میشیگان) قرار داشتند.

ماموریت شرکت تحقیقاتی هرمن میلر تنها حل مشکلات مربوط به خود مبلمان نبود بلکه نسبت به رفع مشکلات استفاده از مبلمان نیز می پرداختند. اولین پروژه بزرگ شرکت ارزیابی تکامل (دفترکار) در طول قرن بیستم بود و مخصوصاً چگونه عملکرد آن در طول سال های 1960 بود. مطالعات Propst شامل یادگیری در مورد روش هایی بود که افراد در یک دفتر ، کار می کنند - چگونگی تبادل اطلاعات و اینکه چگونه چیدمان یک دفتر کار بر نحوه عملکرد کارمندان تاثیر می گذارد . او با جان ایوانز ( محقق در زمینه آرایش و الگو) ، تری آلن و کارل فراست ( روانشناس دانشگاه ایالتی میشیگان) و رابرت سامنر (محقق در زمینه تاثیرات فضاهای مختلف بر سلامت روان) و ادوارد تی هال ( انسان شناس و نویسنده کتاب زبان خاموش ) و همچنین با تعدادی از متخصصان از جمله ریاضی دانان و روانشناسان رفتاری در این زمینه مشورت کرد .

Propst از تحقیقات خود اینگونه نتیجه گرفت که در طول قرن بیستم محیط های اداری تغییرات قابل ملاحظه ای داشتند مخصوصاً وقتی که به افزایش چشمگیر حجم اطلاعاتی که مبادله می شد توجه کرد. با وجود تغییرات زیاد در مواردی که روزانه یک کارمند باید نسبت به تجزیه و تحلیل ، سازماندهی و نگهداری آن اقدام می کرد ، چیدمان دفاتر کار بدون تغییر باقی مانده بود با کارمندانی که در یک اتاق بزرگ به صورت ردیفی پشت میزهای کار سنتی و بدون حریم خصوصی نشسته بودند .

تحقیقات Propst نشان داد که در یک محیط بازکاری ارتباط میان کارکنان کاهش می یابد و همچنین مانع از ابتکار عمل آنها می شود.از این رو Propst نظر داد که(در حال حاضر یکی از شرایط تاسف آور در دفاتر کار تمایل به ارائه یک فرمول همانند برای همه است).علاوه براین بدن های کارمندان از نشستن در یک وضعیت در ساعات طولانی رنج می برند. Propst به این نتیجه رسید که کارمندان در دفاتر هم نیاز به حفظ حریم شخصی و هم نیاز به ارتباط با یکدیگر دارند که این موضوع بستگی دارد در آن زمان در حال انجام کدامیک از وظایف خود می باشند. 

اکشن آفیس1 :

Propst و شرکت تحقیقاتی هرمن میلر طرحی را برای حل مشکلاتی که کارمندان در حال حاضر از آن رنج می بردند ارائه کردند که گروه جورج نلسون آن را در قالب اکشن آفیس 1 می شناسند ، و در سال 1964 در شرکت هرمن میلر معرفی شد. اکشن آفیس 1 میزهای کار و فضاهای کار را در ارتفاعات مختلف نشان می داد که به کارمندان آزادی حرکت داده و این انعطاف پذیری متناسب با تنظیم بهترین وضعیت مطابق با نوع کار آنها بوده است .

اکشن آفیس 1 به صورت ایده آل مناسب برای دفاتر کوچک اداری بود که در آن مدیران و کارمندان از یک نوع مبلمان اداری استفاده می کردند .با این حال اکشن آفیس 1 گران قیمت و پیاده کردن آن دشوار بوده است و برای دفاتر شرکت های بزرگ مناسب نبود. ولی با وجود این کم و کاستی ها نلسون برنده جایزه ALCOA برای طراحی محصول شد بدون اینکه نامی از Propst برده شود.

تاریخچه پارتیشن اکشن آفیس  پارتیشن ساز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۷
decoration inteior

پارتیشن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی