دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

درب های پارتیشن ام دی اف

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۴۹ ب.ظ

1-درب تمام ام دی اف:
درب های تمام ام دی اف متشکل از سه لایه ام دی اف16میلیمتری می باشد که ضخامت این نوع درب را به 4/8 سانتیمتر می رساند. این نوع محصول از استحکام بالایی برخوردار است. برای اینکه درب ها از طول عمر بیشتری هم برخوردار باشند مجموعه پارتیشن ساز اقدام به طراحی و اجرای چهار چوب فلزی بر روی پارتیشن ها نموده است. تا علاوه بر زیبایی،استحکام آن را نیز بالا ببرد.

وجود سه لایه ام دی اف در ساختار این درب ها وزن آن را بالا برده و دیگر چهارچوب های ام دی اف توان نگهداری درب با این وزن را نخواهند داشت.
برای نصب این نوع درب ها حداقل ارتفاع پارتیشن الزاماً2/13 سانتیمتر است که اگر به تفکیک به آن بپردازیم: ارتفاع درب2/10 سانتیمتر می باشد همراه با یک فریم چهارچوب3 سانتیمتری که در بالای آن اجرا می شود مجموعاً ارتفاع2/13 را رقم خواهد زد،در صورتیکه ارتفاع پارتیشن از حالت استاندارد بلندتر باشد در قسمت فوقانی درب،کتیبه اجرا خواهد شد و ارتفاع کوتاه تر را به هیچ عنوان پیشنهاد نمی دهیم.
استفاده از دستگیره های دو تکه همراه با قفل به زیبایی آن کمک بیشتری می نماید.

درب های پارتیشن ام دی اف پارتیشن ساز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۶
decoration inteior

پارتیشن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی