دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

اتاقک پارتیشن

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۰۲ ب.ظ

کابین بندی، میزهای کابین دار، کابین های اداری و یا پارتیشن یک فضای کاری نیمه محصور است که از فضای کاری کناری بوسیله پارتیشن که معمولا" بلندای آن 6-5 فوت (1.5-1.8متر) است جدا شده است. هدف پارتیشن بندی این است که کارمندان را از مناظر و صداهای یک فضای کاری باز که ممکن است تمرکز آنها را به هم بزند ایزوله کند. پارتیشن ها از عناصر مدولار مانند سطوح کار،کمدهایی در بالای سر، کشو و قفسه بندی که می تواند بسته به نیاز کاربر تنظیم شود ،تشکیل شده است و نصب وراه اندازی آن به طور کلی توسط افراد حرفه ای انجام می شود ولی در بعضی موارد تغییرات اجزاء می تواند توسط کارمندان بدون آموزش خاصی انجام شود.

برای اولین بار طرح پارتیشن اداری توسط طراح شرکت هرمان میلر ، "رابرت پروسپت" ساخته شده است و درسال 1967 به نام اکشن آفیس 2 معرفی شده است. اگر چه پارتیشن معمولا" به عنوان نمادی برای ساختار مدرن اداری دیده می شود ولی همچنین به کارمندان، درجه بالاتری از حریم شخصی و خصوصی در مقایسه با فضای کار قبلی می دهد که در آن میزها در ردیف های کنار هم در فضای باز قرار داشتند.
وجه متمایز مثبت میزهای پارتیشن این است که به کاربران آن گزینه هایی برای سفارشی سازی آن را می دهد که قابل مقایسه با دیگر مبلمان اداری در گذشته و حال نیست. پارتیشن می تواند تمام دیوارهای اطراف کارمندان یقه سفید (مدیران) را به سطوح کاری کارا تبدیل کند.برای اینکه تمامی این دیوارها قابل دسترسی هستند و همه آنها دارای سوراخ و با قلاب هایی برای گذاشتن قفسه های کوچک، تابلو اعلانات و یا دیگر وسایل و عناصری که قبلا" به صورت افقی روی میز قرار می گرفتند را می توان به سطوح عمودی نقل مکان داد ودرحالیکه سازندگان پارتیشن اداری معمولا" استانداردهای خاصی را برای اتصال قلاب ها و لوازم جانبی به کار می گیرند این امر تولید کنندگان لوازم جانبی روی میزهای اداری را از تولید جاقلمی، قفسه مجله و چیزهایی که در برندهای معروف پارتیشن به آسانی تعبیه می شوند باز نمی دارد.
به این نکته نیز همچنان باید توجه داشته باشید که می توان یک فضای پارتیشن را بدون به کارگیری میزهای پارتیشن و با ترکیب میزهای ایستاده سنتی مانند میزهای پدستال را با انواع خاصی از پارتیشن های آزاد ایستاده ساخت. این نوع از محیط های کار معمولا" بخشی از یک محیط اداری پویاست که در سال 1950-1906 در آلمان و انگلیس متداول گردید.
*واژه پارتیشن:
وا‍‍ژه اتاقک (پارتیشن) Cubicle از واژه ی لاتین Cubiculum می آید که برای اتاق خواب استفاده می شد و در زبان انگلیسی در اوایل قرن 15 مورد استفاده قرار گرفت و در نهایت برای اتاق های کوچک از تمام انواع آن مورد استفاده قرار گرفت و همچنین برای کابین های کوچک و یا فضاهای مطالعه با پارتیشن بندی که به سقف نمی رسد.

اتاقک پارتیشن  پارتیشن ساز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۳
decoration inteior

پارتیشن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی