دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

دربهای پارتیشن ام دی اف

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۱۰ ب.ظ

درب های پارتیشن ام دی اف: 

درب های بسیار خلاقانه و زیبایی برای پارتیشن های ام دی اف تعریف شده است که چند نوع از آنها توجیه اقتصادی بیشتری برای کارفرما دارد که در تولیدات کارخانه جای گرفته است.یکی از پرفروش ترین درب های پارتیشن ام دی اف، درب های وسط شیشه می باشند که این مدل از درب ها با دو طرح شیشه وسط مات و راه مات عرضه می گردد. 

از دیگر درب های پرفروش برای پارتیشن ام دی اف درب های تمام ام دی اف بوده که زیبایی خاصی به پارتیشن می دهند ولی از نظر قیمتی نسبت به درب های وسط شیشه کمی پر هزینه تر می باشند.

در پارتیشن های ام دی اف امکان استفاده از درب های تمام شیشه با قطر10میلیمتر(سکوریت) یا درب های تمام چوب وجود دارد که این تنوع مصرف از امکانات خاص این محصول به شمار می آید.

دربهای پارتیشن ام دی اف  پارتیشن ساز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۱
decoration inteior

پارتیشن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی