دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

تاریخچه پارتیشن اداری در ایران

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۱۳ ب.ظ

** اگر به تاریخچه پارتیشن های اداری در ایران نگاهی بیندازیم در ابتدا یک شرکت برگزار کننده نمایشگاه های بین المللی یک سیستم پارتیشن مدولار اداری برای جدا سازی غرفه های نمایشگاهی خود ابداع کرد و این سیستم از اولین پارتیشن های تولید انبوه در ایران به شمار می آید که در بسیاری از شرکت ها و ادارات نیز مورد استفاده قرار گرفت .

این سیستم از پارتیشن ها دارای سرعت بالایی در نصب و جمع آوری بودند ولی به علت اینکه از ابتدا برای برگزاری نمایشگاه طراحی شده بودند طول عمر کوتاهی داشتند و می بایست هراز چندگاهی مورد باز بینی قرار می گرفتند. این نوع پارتیشن ها از یک سازه آلومینیومی همراه با ترکیبی از ام دی اف همراه بود که قطر کم آن و عدم تطابق ام دی اف و آلومینیوم از مشکلات پارتیشن های مذکور به حساب می آمد.

با گذشت زمان و تلاش طراحان، این نوع پارتیشن ها شکل بهتری به خود گرفتند و به شکل منظم در تمام قسمت های پارتیشن ، پنجره هایی از دو جداره شیشه با پرده کرکره طراحی شد. در این نوع طراحی به خاطر جلوگیری از شکست های ناگهانی شیشه می بایست تا ارتفاع 100 سانتی متری از سطح زمین را با ام دی اف می مهار می کردند . این نوع پارتیشن های اداری شکل کامل تری نسبت به طراحی قبلی داشت ولی هنوز اشکالاتی در آن دیده می شد به طور مثال با وجود این که در همه قسمت ها شیشه وجود داشت ولی نوردهی آن هنوز کم بود و اشکالاتی درساخت پرده های داخل آن دیده می شد.

پیش بینی ما در مورد طرح ها و تولیدات آینده پارتیشن در ایران استفاده از پارتیشن های تمام شیشه می باشد . نور بعنوان یکی از اساسی ترین نیاز های انسان در زندگی موجب شده تا ما هم در طراحی فضاهای اداری به آن اهمیت خاصی داده و به بالا بردن میزان نور طبیعی در طراحی مبلمان اداری توجه بیشتری نشان دهیم . مجموعه پارتیشن ساز در تلاش است پارتیشن های تمام شیشه به صورت فریم لس که دارای عایق صوتی باشند را در آینده ای نزدیک به بازار عرضه نماید.

پارتیشن پارتیشن ساز- http://partitionsaz.i

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۳۰
decoration inteior

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی