دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

طراحی رستوران

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ق.ظ

در طراحی رستوران باید به جای گیری عملکردهای وابسته آن توجه فراوان داشت.قرارگیری نامناسب آشپزخانه یا سرویس های بهداشتی باعث بوجود آمدن فضاهایی غیر قابل استفاده می گردد.همچنین گردش فعالیت ها باید به درستی طراحی شود تا از ازدحام و شلوغی جلوگیری گردد.از طرف دیگر طراحی و دکوراسیون داخلی زیبا و آرامش بخش فضای داخلی و بیرونی رستوران،نورپردازی مناسب،تفکیک مطلوب فضاهای عمومی و سالن غذاخوری و… را می توان بعنوان یکی از مهمترین عوامل در پیشرفت و جذب مشتریان یک رستوران دانست. مهندسین زبده مجموعه پیرامید طرح درکلیه قسمت ها کنار شما هستند تا با ارائه بهترین خدمات شما را در داشتن فضایی دلخواه و منحصر به فرد یاری رسانند.




طراحی دکوراسیون داخلی شرکت پیرامیدطرح







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۹
decoration inteior

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی