دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

طراحی نما ساختمان

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۱ ب.ظ

نمای بیرونی همان نمای خارجی ساختمان است که در معرض دید بوده و در برگیرنده فضای باز و حجم ساختمان می باشد.بنابراین باید به گونه ای شاخص و توجه برانگیز طراحی شود.مناظر شهری چیزی است که ما هر روزه در شهرهای بزرگ با آن روبرو هستیم. نمای ساختمان های کوچک و بزرگ،قدیم و جدید چشم انداز شهر ما را تشکیل می دهند.در اکثر کشورهای پیشرفته استانداردهای خاصی برای مواد و مصالح کار شده در نمای ساختمان وجود دارد ولی وجود منابع متنوع طبیعی از جمله سنگ در کشورمان ما را از این امر مستثنی کرده است.در سال های کنونی طراحی نماهایی با استفاده از چندین متریال متفاوت در ایران رایج شده است.استفاده ترکیبی از سنگ و چوب و آجر در نماها نیاز به یک فکر مبتکر و خلاق دارد.در نظر گرفتن تناسبات رنگ و حجم در سطح نمای ساختمان از نکات بسیار مهم در این مبحث به شمار می آید.


مهندسان معمار مجموعه پیرامید طرح در طراحی اصولی نمای ساختمان در کنار شما هستند.






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۲
decoration inteior

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی